[路線計劃/RPP]
2026至2027 沙田 RPP 結果
火...
[複製鏈接]
|
石硤尾應該好快連286A都唔會有,
回程唔停獅隧而86+86C有得加停,
即係隨時可以再上RPP轉行填海區上青沙返大圍。
|
|
|
|
|
|
|
|
今時今日有286C cover緊九龍西,已經唔係比起10年前得86c嗰陣、各家各戶死都攬實唔放手的年代。
本身對馬鞍山嚟講,第一城仲未唔上公路已經係原罪,which is 286C只係緊緊合格,
不過當初唔係夾硬拆286C全日比馬鞍山快少少唔經第一城以南,以86C呢個狀況落去只會更傷。
成堆盲位86C食齊哂,再嘈兜路都唔會解決到問題,搞咗咁多年都係回頭食返本身啲盲位,即係話86C連提重組嘅條件都冇,一條直線串聯咁多區一齊做已經係最終結果,要怪就怪當初點解唔拎86A出嚟1換1,大圍條86B換286X至少風光咗好幾年。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
86C經埋大圍同秦石 呢鋪真係回到2014 
btw 改行獅隧公路之後 係2017年先至爭取到停新田圍 |
|
|
|
|
|
|
|
早幾年太好人唔斬86A開286
之後好似發現傻仔左先搞286A取代86A
所以依家話286A改到好似286就有D難
一黎想做返86A個份
二黎佢其實可能86A 286A都唔想做
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
86C 變咗類似 87B 的多功能路線
以前經常見到改為第一城上公路的建議
有咗 286C 全日後就唔洗諗了
既然夜晚 286A 尾車後都諗住 86C 嚟替代
咁順便替代埋石硤尾的服務似乎都唔出奇
始終 286A 睇落都仲有發展空間
如果可以雙向做到青沙轉車站可能都係好事
|
|
|
|
|
|
|
|
有一期啲重組係寧舍好人,1換1九巴都肯玩,雖然286X/287X唔係完全無痛,但開辦之後的確交到成績出嚟,最起碼好過舊嗰兩條先。
你再望返86A,今時今日86A斬係唔值得可憐。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
希望後着就係改晒青沙啦,
但今次修訂北行10點前都行大圍,有機會只係因為南行10點前留返條線俾新田圍搭,同埋補返取消 81C 清晨北行服務呢個位
如果九巴有後着係再改 286A 81C 呢兩條,86C 重返大圍就會發揮到補位作用
馬鞍山?唔滿意就搭 286C 啦,上游 winner takes all 係唔會做得成重組改善成區嘅服務。
2020年代都過咗一半多啲,係時候要與時並進,摒棄山頭主義。
|
|
|
鴨免:包容協助能力稍遜的板友
|
|
|
|
|
之後就睇會唔會有機會拉286A經沙田圍路同牛皮沙街入黃泥頭廣源,
咁286個plan就可以100%完全收檔,但要加車應該唔太可能
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 RyanPun 於 2026-6-25 22:57 編輯
老實講上游286C+86C並存,其實都唔係咁理想,老實講有得回帶我都係寧願86C做死嗰個,下游拎86A出嚟換286/286A whatever,上游齋用286C做、自由度大過今時今日咁唔湯唔水,86C又冇得再抽去286C加班、但客量就晚晚下繁爆哂棚,想加班只能夠執隔離線啲餅碎。
|
|
|
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|