找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
Ravenclaw 發表於 2026-6-25 23:14 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
流星☆雨 發表於 2026-6-25 22:39
希望後着就係改晒青沙啦,

但今次修訂北行10點前都行大圍,有機會只係因為南行10點前留返條線俾新田圍搭 ...

我所謂後著喺會唔會有機會碧海藍天同美孚呢兩個站286A/286C對調...

                                    Advertisement

Ekin 發表於 2026-6-25 23:16 來自手機 | 顯示全部樓層
要求89/80免費互轉補償,80往美林,駿業里分段收$7.8
DS510 發表於 2026-6-25 23:21 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-25 17:14
48 個 cut 車大計

隨時其中一條線每個鐘受影響人數都多過 81C 埋單每日受影響人次

81C 主要都係中間一段窩打老道較難替代
唔同彌敦道有地鐵或 87D 287X 等相近路線

不過依家睇落都叫做可以搵 7 號同新界線
增設一系列轉乘作為替代

81C 逆向時段少客,其實也並非不認同
就算下午 1-2 點返沙田,有時都有窗口位剩
如果係今日先開,可能就係到下午先有頭車

不過到咗下繁還是有一定需求
以前週六/日夜晚都試過去到柯士甸道已經要企
JF6839@88K 發表於 2026-6-25 23:23 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-25 18:03
新田圍基本上3條巴士線就夠,一條叫81K,一條叫281,一條叫282.



新田圍冇人落顯徑/隆亨咁大鑊?🤓
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
tt777 發表於 2026-6-25 23:23 | 顯示全部樓層
Ravenclaw 發表於 2026-6-25 23:14
我所謂後著喺會唔會有機會碧海藍天同美孚呢兩個站286A/286C對調...

唔會啦,286C沿線唔少人碧海藍天落,所以當時先被區佬Ban
流星☆雨 發表於 2026-6-25 23:27 | 顯示全部樓層
Ravenclaw 發表於 2026-6-25 23:14
我所謂後著喺會唔會有機會碧海藍天同美孚呢兩個站286A/286C對調...

當初唔止填海區,係連利安個區佬都有份嗌 286C 碧海藍天好多人用

暫時睇就難啲飛走啦
鴨免:包容協助能力稍遜的板友
S3BL100 發表於 2026-6-25 23:28 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RyanPun 發表於 2026-6-25 21:45
今時今日有286C cover緊九龍西,已經唔係比起10年前得86c嗰陣、各家各戶死都攬實唔放手的年代。
本身對馬 ...

咁當年唔一次過斬晒 86A 87A 換青沙線都正常,87A 有齊 86A 87B 做替代品當然先改 87A


不過係估唔到十幾年後 86A 都係做唔住,同 87B 攬炒
fb.com/scientisthk2usa/
流星☆雨 發表於 2026-6-25 23:32 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-6-25 22:53
老實講上游286C+86C並存,其實都唔係咁理想,老實講有得回帶我都係寧願86C做死嗰個,下游拎86A出嚟換286/2 ...

86C 就算死得去,都要分身家俾中下游包返富豪花園有車搭

如果九巴諗通咗,唔係諗住陰乾 286A;同埋仲會考慮點樣拆開 81C 87C 87D,
咁樣 86C 當 87B 嗰種形式用,全局睇反而係最優解
鴨免:包容協助能力稍遜的板友
S3BL100 發表於 2026-6-25 23:32 | 顯示全部樓層
流星☆雨 發表於 2026-6-25 22:39
希望後着就係改晒青沙啦,

但今次修訂北行10點前都行大圍,有機會只係因為南行10點前留返條線俾新田圍搭 ...

我都想


不過我立場依然係秦石至新翠一段有 87B,其實無乜必要多條 86C 落石硤尾,87B 係要兜顯徑但呢個客量唔值得擺兩條落去做,寧願倒晒落 87B 開返密少少仲好。其次呢段往來馬鞍山仲有屯馬線,有幾多人仲會坐 81C 或者還原後 86C 都係問題

當然如果真係要咁做去畀 286A 雙向青沙都係利大於弊既
fb.com/scientisthk2usa/
tt777 發表於 2026-6-25 23:34 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JF6839@88K 發表於 2026-6-25 23:23
新田圍冇人落顯徑/隆亨咁大鑊?🤓

新田圍有圍方281同新城市282/81K已經滿足佢哋基本日常需要,
87B只係Extra

您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 06:59

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表