找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
樂仔〞 發表於 2026-6-25 23:52 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT

其實無咗 86C 都唔見得會加密 87B 俾班客有更多班次去石硤尾 , 尤其而家 87B 都未算好多人搭

秦石至新翠其實係得秦石搭 87B 去石硤尾比較慢 (新翠客可以等 87B 兜完顯徑先上車) , 影響唔係話真係好大 ...

                                    Advertisement

kingprowm 發表於 2026-6-25 23:53 | 顯示全部樓層
DS510 發表於 2026-6-25 23:21
81C 主要都係中間一段窩打老道較難替代
唔同彌敦道有地鐵或 87D 287X 等相近路線

青年會同廣華就行返去彌敦道搭 87D 287X 都唔遠,勝利道就行去旺角東搭火車算啦,係九龍維景酒店比較難搞,不過早上應該冇乜需求
XZ4201 發表於 2026-6-26 00:02 | 顯示全部樓層
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 00:09 編輯
JX9097 發表於 2026-6-25 13:04
黃大仙喺屯馬線通車後無say
觀塘嚟嘅車,一係上大老山,一係陰乾

無論係80a/89/89b/80/86系都好,九巴好明顯對獅隧觀塘線/深水涉線都冇乜心機做
XZ4201 發表於 2026-6-26 00:07 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

流星☆雨 發表於 2026-6-25 17:56
咁呢個case入面的確 80 要拉長車程唔係補償,而係加倍懲罰乘客。

改動已經提供 85A 87B 轉 80 優惠,喺 ...

有咗屯馬,需求細咗,自然都唔需要補償
XZ4201 發表於 2026-6-26 00:30 | 顯示全部樓層
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 00:32 編輯
RyanPun 發表於 2026-6-25 21:45
今時今日有286C cover緊九龍西,已經唔係比起10年前得86c嗰陣、各家各戶死都攬實唔放手的年代。
本身對馬 ...

其實286c齋做深長茘唔跟270b/68x/44/58x/59x/67x/66x落埋太子/旺角/大角咀客源上同87d/89d比係有啲輸啲,所以行埋石門/第一城先上公路都係無可厚非,淨係睇佢夜晚出九龍運凳同埋返沙田又冇87c/d咁多人就知

講講下我諗就算240x全日深長荔跟286c咁行都未必維到皮
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 06:53 來自手機 | 顯示全部樓層
樂仔〞 發表於 2026-6-25 23:52
其實無咗 86C 都唔見得會加密 87B 俾班客有更多班次去石硤尾 , 尤其而家 87B 都未算好多人搭

秦石至新翠 ...

只要87B乖乖哋唔收車嘅話都唔會話爆到癲,但至少上下繁順向坐滿,非繁上層都機會要搭位;下繁有時15-20會直落30

雖然有時呢條線的確可以好飄忽
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
yyy5138 發表於 2026-6-26 07:27 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

新田圍Vs大圍
以往沙膠關2邊都死撐
今次新田圍輸86C俾翻大圍
撐邊邊好
富 豪 大 法 好!
KG1428 發表於 2026-6-26 07:50 來自手機 | 顯示全部樓層
最值得改青沙係86

因為目前有九巴72在九龍西<>沙田市中心有服務,只要加雙向分段就解決問題
然後240X改每日服務和繞經深水埗後上青沙

最大影響就係石硤尾<>沙田市中心
反而九巴選擇86A就不選擇86
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
noname617 發表於 2026-6-26 08:08 來自手機 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-26 07:50
最值得改青沙係86

因為目前有九巴72在九龍西<>沙田市中心有服務,只要加雙向分段就解決問題

簡單d講沙市有2條半深水埗,81,大埔道深水埗,72深長荔同86,只是72要食大埔道特快價!
沙交同地區區議員用石硤尾無替代品!bbi唔收貨就攬炒條線不能改!
印象中未完善區議會之前顏色區佬果期td同麻雀婆有交條兜青山道版行青沙的286,最後擱置左。
Jamesho81 發表於 2026-6-26 08:49 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KG1428 發表於 2026-6-26 07:50
最值得改青沙係86

因為目前有九巴72在九龍西<>沙田市中心有服務,只要加雙向分段就解決問題

正路駁86做286應該保留返經源禾,沙中
起碼叫河西有返架直落長工嘅車出到嚟
係之前麻雀婆搞286搞到直行大涌橋路同大圍
仲要走去抽86車做先搞到冇下文
成個方向根本Overlap晒
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 06:59

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表