[路線計劃/RPP]
2026至2027 沙田 RPP 結果
火...
[複製鏈接]
|
其實無咗 86C 都唔見得會加密 87B 俾班客有更多班次去石硤尾 , 尤其而家 87B 都未算好多人搭
秦石至新翠其實係得秦石搭 87B 去石硤尾比較慢 (新翠客可以等 87B 兜完顯徑先上車) , 影響唔係話真係好大 ...
|
|
|
|
|
|
|
|
青年會同廣華就行返去彌敦道搭 87D 287X 都唔遠,勝利道就行去旺角東搭火車算啦,係九龍維景酒店比較難搞,不過早上應該冇乜需求
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 00:09 編輯
無論係80a/89/89b/80/86系都好,九巴好明顯對獅隧觀塘線/深水涉線都冇乜心機做
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 00:32 編輯
其實286c齋做深長茘唔跟270b/68x/44/58x/59x/67x/66x落埋太子/旺角/大角咀客源上同87d/89d比係有啲輸啲,所以行埋石門/第一城先上公路都係無可厚非,淨係睇佢夜晚出九龍運凳同埋返沙田又冇87c/d咁多人就知
講講下我諗就算240x全日深長荔跟286c咁行都未必維到皮
|
|
|
|
|
|
|
|
樂仔〞 發表於 2026-6-25 23:52
其實無咗 86C 都唔見得會加密 87B 俾班客有更多班次去石硤尾 , 尤其而家 87B 都未算好多人搭
秦石至新翠 ...
只要87B乖乖哋唔收車嘅話都唔會話爆到癲,但至少上下繁順向坐滿,非繁上層都機會要搭位;下繁有時15-20會直落30 
雖然有時呢條線的確可以好飄忽 |
|
|
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
|
|
|
|
|
新田圍Vs大圍
以往沙膠關2邊都死撐
今次新田圍輸86C俾翻大圍
撐邊邊好 |
|
|
富 豪 大 法 好!
|
|
|
|
|
最值得改青沙係86
因為目前有九巴72在九龍西<>沙田市中心有服務,只要加雙向分段就解決問題
然後240X改每日服務和繞經深水埗後上青沙
最大影響就係石硤尾<>沙田市中心
反而九巴選擇86A就不選擇86 |
|
|
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
|
|
|
|
|
KG1428 發表於 2026-6-26 07:50
最值得改青沙係86
因為目前有九巴72在九龍西<>沙田市中心有服務,只要加雙向分段就解決問題
簡單d講沙市有2條半深水埗,81,大埔道深水埗,72深長荔同86,只是72要食大埔道特快價!
沙交同地區區議員用石硤尾無替代品!bbi唔收貨就攬炒條線不能改!
印象中未完善區議會之前顏色區佬果期td同麻雀婆有交條兜青山道版行青沙的286,最後擱置左。 |
|
|
|
|
|
|
|
KG1428 發表於 2026-6-26 07:50
最值得改青沙係86
因為目前有九巴72在九龍西<>沙田市中心有服務,只要加雙向分段就解決問題
正路駁86做286應該保留返經源禾,沙中
起碼叫河西有返架直落長工嘅車出到嚟
係之前麻雀婆搞286搞到直行大涌橋路同大圍
仲要走去抽86車做先搞到冇下文
成個方向根本Overlap晒 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|