找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
HM3044 發表於 2026-6-26 09:03 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
3bx 發表於 2026-6-25 15:48
最主要係宜家早繁,本身80美林開出班次都係停新翠邨,
其餘時間需求不多,行去隆亨邨站亦都唔遠,建議80 ...

咁其實嗰陣87B都可以唔兜新翠啦,叫人隆亨轉咪得

                                    Advertisement

Ravenclaw 發表於 2026-6-26 09:10 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-26 07:50
最值得改青沙係86

因為目前有九巴72在九龍西<>沙田市中心有服務,只要加雙向分段就解決問題

86就應該fix死咗冇得搞既...

286A再拉長就肯定加價...
3bx 發表於 2026-6-26 09:21 | 顯示全部樓層
本帖最後由 3bx 於 2026-6-26 09:22 編輯
HM3044 發表於 2026-6-26 09:03
咁其實嗰陣87B都可以唔兜新翠啦,叫人隆亨轉咪得

當年87B 用黎代替87A&88K轉乘優惠,以及新翠本身唔少人搭87A,先停返原87A站。


而80早繁仲停新翠,返工客無受影響。加上現時有屯馬線,新翠客已經以行動走去搭鐵路,所以89B先要死。

其實最好係74A食埋全條89B,但可能九巴唔like







kwn1029 發表於 2026-6-26 09:23 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:43
下年可能到89D返廣黃取代83x

83X 而家好少客咩?少到要行返以前果步搵 89D 食咁大鑊啊
所有觀塘-沙田線印象中係得 83X 沙田所有站都係遠離屯馬線範圍
除非有人話水泉澳可以直接行落沙田圍搭屯馬啦
83X 多唔多客我唔知,我淨係知 89S 日日運凳,冇一次見過任何站 89S 車上超過 8 個人,808 就倒瀉蘿蟹
https://bit.ly/49btcNP 不時記錄巴士客量
AtrHenu 發表於 2026-6-26 10:37 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-26 07:50
最值得改青沙係86

因為目前有九巴72在九龍西<>沙田市中心有服務,只要加雙向分段就解決問題

根本巴士仔就係想廢咗沙田圍個站加上89B,86A成績極差所以就先計劃陸續上路重組,但講到尾成個沙市,圍方呢廿年不見咗不少路線兼大堆過海,尖嘴,城隧,觀塘有需求的車已經不見咗大量班次下真係同HEA做無分別
AtrHenu 發表於 2026-6-26 10:43 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-25 13:04
黃大仙喺屯馬線通車後無say
觀塘嚟嘅車,一係上大老山,一係陰乾

根本巴士仔堆80,89系出牛頭角的車喜歡做大隧車多過獅隧車,但講到尾今次89B即將拜拜下八抓魚轉車站,車公廟去黃大仙先係最慘個班.(既無80,80X直達但坐又要轉車)
tt777 發表於 2026-6-26 10:51 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

AtrHenu 發表於 2026-6-26 10:37
根本巴士仔就係想廢咗沙田圍個站加上89B,86A成績極差所以就先計劃陸續上路重組,但講到尾成個沙市,圍方呢 ...

沙田圍可以搵E42系拉過去,反正博康空間唔大仲要有堆水泉澳車入去
JX9097 發表於 2026-6-26 11:10 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-26 10:37
根本巴士仔就係想廢咗沙田圍個站加上89B,86A成績極差所以就先計劃陸續上路重組,但講到尾成個沙市,圍方呢 ...

何以見得九巴想廢咗沙田圍?
如要討論,請先人身攻擊一次😇
RyanPun 發表於 2026-6-26 11:29 | 顯示全部樓層
kwn1029 發表於 2026-6-26 09:23
83X 而家好少客咩?少到要行返以前果步搵 89D 食咁大鑊啊
所有觀塘-沙田線印象中係得 83X 沙田所有站都係 ...

我都係啲句、搵都搵89C非繁食,洗唔洗折墮到唔搵89C食要搵89D,呢度啲人明刀明槍咁恰馬鞍山嫁喎。
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
XZ4201 發表於 2026-6-26 11:30 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 XZ4201 於 2026-6-26 11:40 編輯
kwn1029 發表於 2026-6-26 09:23
83X 而家好少客咩?少到要行返以前果步搵 89D 食咁大鑊啊
所有觀塘-沙田線印象中係得 83X 沙田所有站都係 ...

哲學題:如果89d兜返黃泥頭89s仲有冇存在必要

講真嗰邊行上大隧都唔係好遠啫
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 06:59

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表