[路線計劃/RPP]
2026至2027 沙田 RPP 結果
火...
[複製鏈接]
|
noname617 發表於 2026-6-26 12:51
過兩次河?仲要由廣黃開始行?249x,由沙角出黎過兩次河都唔係好兜。廣黃河東陪你漫遊沙田?另外唔兜源禾 ...
行得青沙過一次河沙中就直上
而家都開埋286A
河東同大圍搵286A處理算
麻雀婆最大問題係冇處理好分餅仔就亂劃線 |
|
|
|
|
|
|
|
FBI2 發表於 2026-6-26 20:51
開0700擺明係想搏日後CUT埋
85系最終應該都係死剩85同85X
一條就繼續做流水一條做老隧轉乘
沙田出紅土尤其河東都搭屯馬線 |
|
|
|
|
|
|
|
所以81K 281 282不斷減班?
|
|
|
|
|
|
|
|
個堆傳統社區連繫需求40年後仲有幾多?
當年讀書既畢晒業
當年既壯年已經坐緊2蚊車
好命D已經退埋休
唔好命就歸埋天
得翻為數不多真正有需求既青壯年已經跌晒落屯馬。。。
某D社區巴膠組織永遠拎住40年前既思維睇40年後既沙田,真係祝居民好運
利申 已搬離沙田10年
|
|
|
富 豪 大 法 好!
|
|
|
|
|
85現全P/R牌AVBWU
85A現全S/T牌AVBWU
85X現全U/V牌AVBWU
現在85的車同89/89C同級,89只計S廠車,85A楂住廣黃及新田圍無鐵路地方加河東區內流水。用車掛牌的可在1005或年份網hk2007查到。
85B是因沙田區範圍幾乎屯馬綫及屯馬綫通車前客量都己較差,縮走全日前都只係歐三低載車,白板盛代時曾上過ASV,大圍大部分位置加上有85。
|
|
|
|
|
|
|
|
始終新田圍連小巴都冇
多 1-2 條巴士線感覺還好
而且入面其實得 81K 87B 作總站
其餘幾條線都係中途站
281 282 同時接駁大圍/沙田市中心
而 82K 都有唔少客源係來自新田圍
有唔少老人家搭去威爾斯
要整走入面任何一條感覺都唔容易
|
評分
-
| 參與人數 1 | aPower +2 |
HugeC +5 |
收起
理由
|
pcckw
| + 2 |
+ 5 |
新田圍邨內路線實在不宜(再)整走一條 ... |
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
82K 281 行雙層應該都係其他路線的柯打
不過兩線都有部份時段比較多人
單層的話有機會要企
嗰啲時段用到雙層就會比較好
87B 就的確用雙層就好
始終要服務番 87A 九龍段
281M 取消後仲要兼顧新田圍 - 顯徑
|
|
|
|
|
|
|
|
85M 在我的priority list 排到好後, 好多年前都要日間非繁靠它轉車駁腳。現在無啦
1. 過海去中上環, 灣仔 -> 287+MTR/ 屯馬坐到紅磡先轉東鐵過海
2. 深水埗 -> 287+MTR/ 87C+MTR
3. 九龍城, 土瓜灣 -> MTR (唔想上到大隧/ 出到新蒲崗/黃大仙送車尾又是有排等, 5, 11, 21都是極品班次。密車些, 轉111/116貴d及在上路行落下路)
4. 觀塘->原本85M轉80X,83X, 89X平過坐89D, 但是又極品班次就sorry
5.太子, 旺角 -> MTR/ 87C
除非咁啱緣份有車先有可能搭, 否則sorry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|