找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
FBI2 發表於 2026-6-26 20:51 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 17:21
85B其實唔係冇人搭嘅,因為部分大圍居民當年係由九龍城搬入去,所以一直都有社區連繫需求,只係會計佬年 ...

開0700擺明係想搏日後CUT埋

成世人只懂玩巴士

                                    Advertisement

Jamesho81 發表於 2026-6-26 22:03 來自手機 | 顯示全部樓層
noname617 發表於 2026-6-26 12:51
過兩次河?仲要由廣黃開始行?249x,由沙角出黎過兩次河都唔係好兜。廣黃河東陪你漫遊沙田?另外唔兜源禾 ...

行得青沙過一次河沙中就直上
而家都開埋286A
河東同大圍搵286A處理算
麻雀婆最大問題係冇處理好分餅仔就亂劃線
Jamesho81 發表於 2026-6-26 22:07 來自手機 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-26 20:51
開0700擺明係想搏日後CUT埋

85系最終應該都係死剩85同85X
一條就繼續做流水一條做老隧轉乘
沙田出紅土尤其河東都搭屯馬線
 樓主| AE367 發表於 2026-6-26 22:10 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-25 18:03
新田圍基本上3條巴士線就夠,一條叫81K,一條叫281,一條叫282.

所以81K 281 282不斷減班?
FBI2 發表於 2026-6-26 22:20 | 顯示全部樓層
Jamesho81 發表於 2026-6-26 22:07
85系最終應該都係死剩85同85X
一條就繼續做流水一條做老隧轉乘
沙田出紅土尤其河東都搭屯馬線 ...

85K? 85M?
不過85M其實唔係好穩陣
成世人只懂玩巴士
yyy5138 發表於 2026-6-26 22:54 | 顯示全部樓層
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 17:21
85B其實唔係冇人搭嘅,因為部分大圍居民當年係由九龍城搬入去,所以一直都有社區連繫需求,只係會計佬年 ...

個堆傳統社區連繫需求40年後仲有幾多?
當年讀書既畢晒業
當年既壯年已經坐緊2蚊車
好命D已經退埋休
唔好命就歸埋天
得翻為數不多真正有需求既青壯年已經跌晒落屯馬。。。

某D社區巴膠組織永遠拎住40年前既思維睇40年後既沙田,真係祝居民好運

利申 已搬離沙田10年
富 豪 大 法 好!
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 23:19 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Jamesho81 發表於 2026-6-26 22:07
85系最終應該都係死剩85同85X
一條就繼續做流水一條做老隧轉乘
沙田出紅土尤其河東都搭屯馬線 ...

85現全P/R牌AVBWU
85A現全S/T牌AVBWU
85X現全U/V牌AVBWU

現在85的車同89/89C同級,89只計S廠車,85A楂住廣黃及新田圍無鐵路地方加河東區內流水。用車掛牌的可在1005或年份網hk2007查到。

85B是因沙田區範圍幾乎屯馬綫及屯馬綫通車前客量都己較差,縮走全日前都只係歐三低載車,白板盛代時曾上過ASV,大圍大部分位置加上有85。

DS510 發表於 2026-6-26 23:22 | 顯示全部樓層
3bx 發表於 2026-6-26 15:47
新田圍的客量需求,跟本唔足夠養住咁多條巴士路線。

始終新田圍連小巴都冇
多 1-2 條巴士線感覺還好

而且入面其實得 81K 87B 作總站
其餘幾條線都係中途站

281 282 同時接駁大圍/沙田市中心
而 82K 都有唔少客源係來自新田圍
有唔少老人家搭去威爾斯

要整走入面任何一條感覺都唔容易

評分

參與人數 1aPower +2 HugeC +5 收起 理由
pcckw + 2 + 5 新田圍邨內路線實在不宜(再)整走一條 ...

查看全部評分

DS510 發表於 2026-6-26 23:38 | 顯示全部樓層
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 17:13
咩料

日日見到82K 281 285都攞啲高載車去運空氣,下晝一點幾坐上層都可能要搭位嘅87B反而拆樓?都未講繁 ...

82K 281 行雙層應該都係其他路線的柯打

不過兩線都有部份時段比較多人
單層的話有機會要企
嗰啲時段用到雙層就會比較好

87B 就的確用雙層就好
始終要服務番 87A 九龍段
281M 取消後仲要兼顧新田圍 - 顯徑
drbean7218 發表於 2026-6-27 00:15 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 22:20
85K? 85M?
不過85M其實唔係好穩陣

85M 在我的priority list 排到好後, 好多年前都要日間非繁靠它轉車駁腳。現在無啦

1. 過海去中上環, 灣仔 -> 287+MTR/ 屯馬坐到紅磡先轉東鐵過海
2. 深水埗 -> 287+MTR/ 87C+MTR
3. 九龍城, 土瓜灣 -> MTR (唔想上到大隧/ 出到新蒲崗/黃大仙送車尾又是有排等, 5, 11, 21都是極品班次。密車些, 轉111/116貴d及在上路行落下路)
4. 觀塘->原本85M轉80X,83X, 89X平過坐89D, 但是又極品班次就sorry
5.太子, 旺角 -> MTR/ 87C

除非咁啱緣份有車先有可能搭, 否則sorry

您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 08:11

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表