找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[分享/報告] 巴士轉車站使用率

 火.. [複製鏈接]
tommy14D 發表於 2026-6-24 19:08 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
li1872903 發表於 2026-6-24 17:31
又話將轉冇人用,原來每日都有差唔多成萬人用,仲多過東隧

東隧嗰個可以講三條過海隧道當中最少接觸位,只係服務到油麗邨

                                    Advertisement

西九小確幸 發表於 2026-6-24 22:10 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-24 18:55
南區區議會有關於香港仔隧道路線數據
不過係分時段去數客

仲有埋薄扶林瑪麗轉車站數據
從西九龍出發,看香港交通優劣
ccicoltd 發表於 2026-6-24 23:37 | 顯示全部樓層
tamabaron 發表於 2026-6-24 17:53
其實全日唔好話100, 連10 都唔知有無,除非係隧道員工或牛河...

613 > 96 算是表內各轉車站裏,我用得最多的組合。
19 大坑道↔筲箕灣 $4.2
limited 發表於 2026-6-25 13:02 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

ccicoltd 發表於 2026-6-24 23:37
613 > 96 算是表內各轉車站裏,我用得最多的組合。

健威花園, 嘉華燈位唔聽話的話

原來預算無縫轉乘變左要等45分鐘...
LN9267 發表於 2026-6-25 13:51 | 顯示全部樓層
本帖最後由 LN9267 於 2026-6-25 13:52 編輯

https://www.info.gov.hk/gia/general/202606/24/P2026062400327.htm

這條問題是方國珊問,本身她在區議會是很堅持說轉乘站要讓小巴入去,這次她找香港仔隧道和屯轉做例子,也是想拿來做論據來支持轉乘站給其他交通工具入去的論述。

現在香港仔隧道這個站,與其他轉乘站規模根本難以相比,其實是一個普通巴士站規格,所以才要在原本收費亭那裏做新轉乘站。屯轉那裏就在青山公路那邊,位置較多,但其他就不是了,所以TD自然不考慮給其他交通工具使用。

評分

參與人數 1HugeC +7 收起 理由
西九小確幸 + 7 有圖有真相

查看全部評分

愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
EvilKo 發表於 2026-6-25 14:14 | 顯示全部樓層
Quanta 發表於 2026-6-24 17:02
西隧唔過隧道嘅客 仲多於過海來往隧道口嘅客
反映嗰邊缺少非過海巴士
p.s. 獨媒錯漏百出, 有啲數字抄都抄錯 ...

大西北線嚟講,去西九一帶的確搭西隧線會就腳好多
Ricky403 發表於 2026-6-25 15:50 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

西隧南行日均得900人次上車,但北行日均有4600人次落車
睇黎上繁塞車嘅程度已經嚇走好多轉車客
.
吳宗錡 發表於 2026-6-25 15:52 | 顯示全部樓層
點解啓德隧道唔計巴士轉乘站?
peterkwan 發表於 2026-6-25 17:08 | 顯示全部樓層
本帖最後由 peterkwan 於 2026-6-25 17:12 編輯
Ricky403 發表於 2026-6-25 15:50
西隧南行日均得900人次上車,但北行日均有4600人次落車
睇黎上繁塞車嘅程度已經嚇走好多轉車客 ...

好似獨媒打錯, 應該港島上客係日均 5900 人.
Ohm 發表於 2026-6-25 17:36 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

吳宗錡 發表於 2026-6-25 15:52
點解啓德隧道唔計巴士轉乘站?

啟隧係九巴自創

獅隧、香隧、屯赤都無啦
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 10:52

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表