找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
RH7539 發表於 2026-6-14 09:42 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
williamau 發表於 2026-6-13 22:03
我諗九巴二揀一既話應該會揀葵翠線..

錯啦

老狗本身已經有元朗,配合買一送一轉乘計劃,其實無葵翠都問題不大,事關大欖都係送錢比九巴。
反而,烏龜養殖場,可以踏足新界東呢個網絡,扭轉晒成個新界東嘅局面。即係如果老狗拎到烏溪沙,成個新界區玩晒。

葵芳只可以說好適合比老狗做,但並唔係老狗最想要嘅禮物。

                                    Advertisement

KU_7002 發表於 2026-6-14 10:01 | 顯示全部樓層
RH7539 發表於 2026-6-14 09:42
錯啦

老狗本身已經有元朗,配合買一送一轉乘計劃,其實無葵翠都問題不大,事關大欖都係送錢比九巴。

仲可以一次過拎哂兩條駁鐵線(元朗+古洞),又守住古洞新區

hadboy5 發表於 2026-6-14 10:12 | 顯示全部樓層
RH7539 發表於 2026-6-14 09:42
錯啦

老狗本身已經有元朗,配合買一送一轉乘計劃,其實無葵翠都問題不大,事關大欖都係送錢比九巴。

葵青客會比新線吸曬,會不會專登入元朗轉已經係一個問題,兩條新界線對九巴影響勁大,所以我先幫九巴做啦啦隊,唔係由得佢地爭
kingprowm 發表於 2026-6-14 10:17 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

hadboy5 發表於 2026-6-14 10:12
葵青客會比新線吸曬,會不會專登入元朗轉已經係一個問題,兩條新界線對九巴影響勁大,所以我先幫九巴做啦 ...

葵翠線可以搶到荃灣跑狗客,以前可能葵青客想用皇崗過關就要搭車去荃灣轉車
DC3938 發表於 2026-6-14 10:23 | 顯示全部樓層
KU_7002 發表於 2026-6-14 00:20
長假/Weekend前大把人喺農行出面等跑狗
咪睇下976A入埋口岸但要漫遊青公,係咪有吸引力囉
...

港島跳狗上客點有限,跟A12行點都有吸引力過跑狗!
Phoenix 發表於 2026-6-14 11:41 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-14 10:12
葵青客會比新線吸曬,會不會專登入元朗轉已經係一個問題,兩條新界線對九巴影響勁大,所以我先幫九巴做啦 ...

到元朗無論是轉B1還是轉B9,都是極之吊腳和不方便的,我覺得個情況仲衰過W3/270AB蓬瀛落車行去名都轉78A!所以,若大欖能轉九巴過境線,一定狂吸轉車客,分分鐘開線不久就加短棍。
hadboy5 發表於 2026-6-14 11:54 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Phoenix 發表於 2026-6-14 11:41
到元朗無論是轉B1還是轉B9,都是極之吊腳和不方便的,我覺得個情況仲衰過W3/270AB蓬瀛落車行去名都轉78A ...

所以葵翠線九巴做到與做唔到,兩個世界,如果葵翠加烏龜全中,九巴有排唔駛蝕
tt777 發表於 2026-6-14 12:04 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-14 11:54
所以葵翠線九巴做到與做唔到,兩個世界,如果葵翠加烏龜全中,九巴有排唔駛蝕 ...

但三份獎品三間公司人人有份,葵翠&烏龜係獨立兩份獎品,只能2選一。
alex218 發表於 2026-6-14 13:48 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-14 11:54
所以葵翠線九巴做到與做唔到,兩個世界,如果葵翠加烏龜全中,九巴有排唔駛蝕 ...

如果我係九巴, 我會揀葵翠線, 起碼有大欖包底先


加上, 有機會都吸到少部份九龍客會起大欖轉返葵翠線去皇崗, 全部肯定自己袋哂先
RH7539 發表於 2026-6-14 14:13 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

其實最大嘅爭議性係-  
應該係會費公司有冇能力去經營一條大線

九巴同城巴嘅資源(不論車隊及司機都非常充足),而過去嘅表現,大家都有目共睹,甚至深圳灣某程度上,係城巴幫手執屎

但係基於運輸署需要平衡各方利益,會唔會衝動比大嶼山,真係未知之數。
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 07:26

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表