找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[分享/報告] 巴士轉車站使用率

 火.. [複製鏈接]
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 19:04 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
Ohm 發表於 2026-6-25 17:36
啟隧係九巴自創

獅隧、香隧、屯赤都無啦

香隧都準備有轉車站,獅隧未來擴建都會順手起埋轉車站,估計獅轉站應該多過青沙唔少不過無大老山/城隧轉車站的人流。

                                    Advertisement

ccicoltd 發表於 2026-6-25 22:50 | 顯示全部樓層
limited 發表於 2026-6-25 13:02
健威花園, 嘉華燈位唔聽話的話

原來預算無縫轉乘變左要等45分鐘...

所以通常星期六搭,星期日風險甚高。
19 大坑道↔筲箕灣 $4.2
violet 發表於 2026-6-25 22:59 | 顯示全部樓層
LN9267 發表於 2026-6-25 13:51
https://www.info.gov.hk/gia/general/202606/24/P2026062400327.htm

這條問題是方國珊問,本身她在區議會 ...

新轉乘站去海洋公園係咪遠咗?
tt777 發表於 2026-6-25 23:05 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-25 19:04
香隧都準備有轉車站,獅隧未來擴建都會順手起埋轉車站,估計獅轉站應該多過青沙唔少不過無大老山/城隧轉 ...

獅轉都未必多青沙太多,
原因係太遲出世,油尖旺要人轉車D客已經去哂屯馬東鐵度,
九東/中仲衰,要轉去大老山轉仲好,一係鐵。
如果屯馬+東鐵過海未通都仲有機,依家就算把啦。

LN9267 發表於 2026-6-25 23:24 | 顯示全部樓層
violet 發表於 2026-6-25 22:59
新轉乘站去海洋公園係咪遠咗?

新轉乘站在原本收費亭位置,而現有的巴士站會保留。
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
Toz 發表於 2026-6-26 09:19 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Toz 於 2026-6-26 09:25 編輯
limited 發表於 2026-6-25 13:02
健威花園, 嘉華燈位唔聽話的話

原來預算無縫轉乘變左要等45分鐘...

走左車咪保鐵或者690 694, 再唔係去到寶達轉車, 好多備選, 其實都OK

同埋正路黎講佢應該講緊九龍搭613轉96去大埔?東隧口行到麗港城先有得搭96返將軍澳好遠下喎
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 09:30 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

LN9267 發表於 2026-6-25 23:24
新轉乘站在原本收費亭位置,而現有的巴士站會保留。

好似話新轉車站會有天橋連接南風道
andy92 發表於 2026-6-26 09:31 | 顯示全部樓層
Toz 發表於 2026-6-26 09:19
走左車咪保鐵或者690 694, 再唔係去到寶達轉車, 好多備選, 其實都OK

同埋正路黎講佢應該講緊九龍搭613轉9 ...

東隧口行去將藍轉車站就有得轉 96
Toz 發表於 2026-6-26 09:35 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Toz 於 2026-6-26 09:37 編輯
andy92 發表於 2026-6-26 09:31
東隧口行去將藍轉車站就有得轉 96

如果係講過海再轉去大埔,正路唔係應該682 大隧轉?再唔係隧道口轉307,或606去觀塘轉, 或694觀塘警署落行遠少少去成業街公園
613 miss 左東隧口會去左油塘,駁唔到車去新界東

andy92 發表於 2026-6-26 10:04 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Toz 發表於 2026-6-26 09:35
如果係講過海再轉去大埔,正路唔係應該682 大隧轉?再唔係隧道口轉307,或606去觀塘轉, 或694觀塘警署落行 ...

錢作怪。。。


613 轉 96 次程免費
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 10:52

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表