找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026/27 黃大仙區RPP結果

 火... [複製鏈接]
10598C 發表於 2026-6-26 16:03 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08
5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩

21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。 ...

5/11 合併根本志不在富山 - 佐敦

當未來 5 同 11 富山 - 土瓜灣上路大幅重疊,而如果 3B 11 一個下路一個上路都可以合併時,5 11 更加有理由合併

尖東返土瓜灣上路同新蒲崗分別有 28 同 5C,5/11 合併後順理成章做順時針循環 尖東 -> 碼頭 -> 廣東道 -> 佐敦道

本身 3B 獨市係富山 - 土瓜灣下路,當 3B 11 合併打開咗上路替下路呢個重組方法後,21 同 26 同理可以直接合併 同 5C 根本無關係

至於 203E 上彩雲,純粹用最少資源食埋 3M,根本冇打算有人彩雲坐出旺角

                                    Advertisement

ENS529 發表於 2026-6-26 16:15 來自手機 | 顯示全部樓層
Choi 發表於 2026-6-26 15:48
5AD同8AP合併一條線都得囉

既然5A同8A都可以直接斬殺咯,
咁做乜要加車落5D拉長入尖咀,
拖埋能夠一車走天涯嘅8P落水?
Choi 發表於 2026-6-26 16:26 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-26 15:48
特工可以答你:有!

有,當你見到102大排長龍就情願上車睡半小時落車。
新造的人、如鷹展翅上騰。
deal5354 發表於 2026-6-26 16:29 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Phoenix 發表於 2026-6-26 14:55
即係93K落實縮到翠林?西貢區議會都通過咗?

93K+95M合併方案兩年RPP都推出黎就知一定要係呢度縮車。
KG1428 發表於 2026-6-26 16:38 來自手機 | 顯示全部樓層
10598C 發表於 2026-6-26 16:03
5/11 合併根本志不在富山 - 佐敦

當未來 5 同 11 富山 - 土瓜灣上路大幅重疊,而如果 3B 11 一個下路一 ...

記得在黃大仙會見市民計劃中建議11K+3M+3B+21四合一,但礙於沙田坳道近黃大仙醫院斜路太斜,不適合巴士行走。所以做不到三合一。

即係11K拉去彩雲
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
DIH 發表於 2026-6-26 16:38 | 顯示全部樓層
10598C 發表於 2026-6-26 16:03
5/11 合併根本志不在富山 - 佐敦

當未來 5 同 11 富山 - 土瓜灣上路大幅重疊,而如果 3B 11 一個下路一 ...

要咁做要睇埋5/11客從何來。

5號碼頭、漆咸道南都上唔少客,若要兜佐敦可能會嚇到走晒。

原本搭11去佐敦,改完見到女拔都過唔到去,尖沙咀佐敦塞兩次先到就未必會再搭。

再者,11要兜入黃大仙,夾硬再拉埋行車時間會好長,就算做循環都要有個定時點。

同埋你咁合併,計唔計埋九龍站先,兜埋過去就重耐。
andy92 發表於 2026-6-26 16:39 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-26 15:36
少年,你太年輕了

5/ 11只要將5拉去西九就搞掂

但 5 行彩頤花園,11 行鳳德道


合埋一條兩邊兜哂 ?
HR1377 發表於 2026-6-26 16:41 來自手機 | 顯示全部樓層
22取消前開辦22S,來往啟德郵輪碼頭和啟德站公共交通交匯處

請問22S是否經九龍灣或直接經承啟道去啟德站?
AVC51 發表於 2026-6-26 16:51 | 顯示全部樓層
HR1377 發表於 2026-6-26 16:41
22取消前開辦22S,來往啟德郵輪碼頭和啟德站公共交通交匯處

請問22S是否經九龍灣或直接經承啟道去啟德站? ...

22S行體育園嗰邊
kay 發表於 2026-6-26 16:52 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

andy92 發表於 2026-6-26 16:39
但 5 行彩頤花園,11 行鳳德道

富山角度就行志蓮淨苑



不過11可以逆市加班
倒返轉5仔唔會只係合併咁簡單

用11取代3B加5就岩九巴口味

去紅土尖齊齊轉車或者行過去

所以5減定班都正常
原來11之後要加班

非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 06:59

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表