找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
hadboy5 發表於 2026-6-19 11:43 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
3ASV174 發表於 2026-6-19 00:45
葵翠仲有 59A



有葵翠同新招標線,睇唔到有咩誘因入元朗轉,最應該補償係紅綠,無左黃巴已經夠大影響,反而城巴根本係淨袋,所以鬼唔望綠中烏龜,紅中葵翠,黃中餘下兩線

                                    Advertisement

Man@MFHK 發表於 2026-6-19 12:34 | 顯示全部樓層

跑狗還跑狗,綠巴還綠巴⋯⋯
就算阿媽有損失,走去補償俾個仔係乜嘢道理?
況且跑狗無獨市優勢?佢係多咗競爭,但本來跑狗同專利係各家自掃門前雪,就算遲吓專利直入皇崗,屋企樓下有跑狗嘅依然唔會過檔,始終跑狗直達快捷舒適嘅優勢,同慢碌N個站先上公路嘅專利比係有優勢。
深圳灣一樣有跑狗有專利,大家都係各有各做,無直接競爭。
Volvo B8L
3ASV174 發表於 2026-6-19 13:49 | 顯示全部樓層
本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-19 13:53 編輯
Man@MFHK 發表於 2026-6-19 12:34
跑狗還跑狗,綠巴還綠巴⋯⋯
就算阿媽有損失,走去補償俾個仔係乜嘢道理?
況且跑狗無獨市優勢?佢係多咗 ...

跑狗個優勢係乜

你自己試一次
跑狗 Vs > 皇巴 > 616S Vs 皇巴 > B1 > 268X 出旺角嘅分別咪知

唔只係車程問題,係唔坐跑狗個災難式轉車體驗
你拎深圳灣嚟比係九唔搭八
深圳灣梗係各有各做啦,啲跑狗實際係中港線香港段駁腳
人地一段飛買晒兩程,散客唔會俾 $30 落屯門
如果深圳灣要坐兩程 shuttle 先再轉到 B 車而跑狗唔使,B 車收檔啦
皇巴跌咁多客去 B1,啲人行第二個口岸唔係無原因



如要討論,請先自貼差餉單一次
山陽岡山 發表於 2026-6-19 13:59 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Man@MFHK 發表於 2026-6-19 12:34
跑狗還跑狗,綠巴還綠巴⋯⋯
就算阿媽有損失,走去補償俾個仔係乜嘢道理?
況且跑狗無獨市優勢?佢係多咗 ...

皇崗跑狗唔需要同專利爭
鎅到東鐵落馬洲客已經贏
會展-皇崗跑狗價錢同會展-落馬洲東鐵普通等差唔多(唔考慮上水出閘)
但係係俾緊好過頭等嘅服務
保證有座位、少中途站
Man@MFHK 發表於 2026-6-19 17:05 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-19 13:49
跑狗個優勢係乜

你自己試一次

我講深圳灣緊係指出市區,落屯門緊係B3系吊打。
Volvo B8L
rickywk 發表於 2026-6-19 17:05 | 顯示全部樓層
半個月都無,仲未開獎?
williamau 發表於 2026-6-19 17:29 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

rickywk 發表於 2026-6-19 17:05
半個月都無,仲未開獎?

唔一定71開, 可能係71先公佈幾時開呢?
3ASV174 發表於 2026-6-19 19:51 | 顯示全部樓層
本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-19 20:02 編輯
Man@MFHK 發表於 2026-6-19 17:05
我講深圳灣緊係指出市區,落屯門緊係B3系吊打。


所以你根本唔明我講緊乜
跑狗出市區皇崗上車轉少一次

唔使同人逼皇巴出新田接駁
呢個係跑狗獨特優勢,亦只有舊皇崗先有

深圳灣全部人過晒關先揀車搭根本唔同
舊皇崗跑狗係上一個關口已經優先撈走啲客
你班人排長龍等皇巴埋站仲要罰企過落馬洲過完關再上返車去新田再轉車
跑狗客喺皇崗已經坐定喺車涼住冷氣等開


將來新皇崗跑狗再無獨家直達關口優勢之餘
更加唔會再有原車搭埋落下一個關口呢個獨家賣點
如要討論,請先自貼差餉單一次
GW5878 發表於 2026-6-19 22:04 | 顯示全部樓層
如果屯門線日後可以延長去東涌北+由非紅公司中,應該係完美結局

其他就冇意見
Man@MFHK 發表於 2026-6-19 23:04 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-6-20 01:06 編輯
3ASV174 發表於 2026-6-19 19:51
所以你根本唔明我講緊乜
跑狗出市區皇崗上車轉少一次

就算新皇崗有專利巴,佢哋都無同跑狗完全重疊,依然有各自生存空間。
出油尖旺灣仔觀塘,依然無專利服務直達,咁跑狗點會無優勢?
依家招標嗰四條線,啟德馬鞍山本身無跑狗,屯門就一早已經有B3系競爭緊,得返葵荃係本身跑狗獨市。

皇巴本身就係服務緊另一班人,專利入新皇崗就係取代佢嘅功能,依家皇巴新田止步班客只可以喺新田轉車,到時新皇崗就係坐專利巴去到其他地區嘅轉車站轉車(綠巴無BBI),成件事只係由新田擴展到新東、屯門、啟德、城隧。坐得跑狗大部份都係想直出市區,正常都唔會諗皇巴,到時亦唔見得一定會轉投專利巴。
仲有,跑狗本身算係點對點服務,上到大陸都仲可以深入市中心/重點地標,口岸線或者皇巴點有得比?

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
3ASV174 + 1 對牛彈琴

查看全部評分

Volvo B8L
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 09:48

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表