大局已定,奬品已準備正式分發
就算會費公司聽日有乜重大事故都好,都可以係新口岸繼續收會費
|
|
|
|
|
|
|
|
Man@MFHK 發表於 2026-6-19 23:06
直接開東涌經屯天元去皇崗俾綠巴做好過啦⋯⋯
即係搶 E33, E36, E36A 生意,無乜可能發生 |
|
|
|
|
|
|
|
RH7539 發表於 2026-6-20 18:23
大局已定,奬品已準備正式分發
就算會費公司聽日有乜重大事故都好,都可以係新口岸繼續收會費
...
最緊要會費公司肯認真改善關口服務水平,最近b2p假日的確有所改善,不過平日仍然垃圾級。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
FBI2 發表於 2026-6-20 22:03
最緊要會費公司肯認真改善關口服務水平,最近b2p假日的確有所改善,不過平日仍然垃圾級。 ...
過埋聽晚咪知囉…不過似乎個個怕左深圳灣,去曬福田和羅湖,既然果位仁兄拍心口保證會費公司食曬大豬肉,咪留名等睇會不會爆鑊 |
|
|
|
|
|
|
|
B線點會搶到E線生意?單以綠巴嘅清客能力佢有本事搶到食先再講啦⋯⋯
|
|
|
Volvo B8L
|
|
|
|
|
言歸正傳, 海庭要分發三塊餅仔比三間巴士公司, 最理想:
九公:葵翠, 強大葵青轉乘網絡,再配合大欖隧道轉車站優勢,真正發揮最高成本效益, 配合埋轉乘優惠, 基本上係最好既配搭 (如果另外兩間公司做,真係浪費左條線)
善水:烏溪沙, 雖然無九巴網絡咁大, 但都叫做有B8,79,581,682 做轉乘優惠. 同時, 善水本身十四鄉都有地盤, 烏溪沙又有682 既車站設施 (如果九巴拎左葵翠, 新界東比善水都好收理.
椰汁: 屯門, 本身做深圳灣都係做到垃圾級既水平, 加上內部行政混亂(請問有邊間巴士公司站務主任問車長借$, 借到貼街招), 如上本身又欠缺資源, 做屯門小試牛刀是最安全.
至於啟德由於變左困綁式同屯門一齊, 做大型活動, 一定係兩大巴士公司有優勢
不過, 海庭需要平衡生態, 但由於屯門困綁左啟德, 烏溪沙就算做唔掂都有城巴B8 同N73 夜後支援
相反, 啟德雖然有SP6 , 但話晒有大型活動舉辦, 都唔想出醜
最後, 賽果都係海庭去判
究竟係 啟德收會費,屯門派椰汁 定係 貼紙佔領新界東
相信好快有答案
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 ENS529 於 2026-6-21 15:05 編輯
RH7539 發表於 2026-6-21 13:14
言歸正傳, 海庭要分發三塊餅仔比三間巴士公司, 最理想:
九公:葵翠, 強大葵青轉乘網絡,再配合大欖隧道 ...
即係厹其實都疊埋心水,其餘兩間就自己爭餐飽?
但作為花生友嘅我,梗係想睇葵青可以「喜迎新營辦商」啦 |
|
|
|
|
|
|
|
ENS529 發表於 2026-6-21 14:42
即係厹其實都疊埋心水,其餘兩間就自然爭餐飽?
但作為花生友嘅我,梗係想睇葵青可以「喜迎新營辦商」啦 ...
真係閘住你,到時青衣城冇短棍去皇崗就真係多乜鬼謝你。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|