找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
Man@MFHK 發表於 2026-6-19 23:06 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
GW5878 發表於 2026-6-19 22:04
如果屯門線日後可以延長去東涌北+由非紅公司中,應該係完美結局

其他就冇意見

直接開東涌經屯天元去皇崗俾綠巴做好過啦⋯⋯
Volvo B8L

                                    Advertisement

hadboy5 發表於 2026-6-20 11:17 | 顯示全部樓層
你估明天嶼巴會不會再來多次佛誕翻板
RH7539 發表於 2026-6-20 18:23 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-20 11:17
你估明天嶼巴會不會再來多次佛誕翻板

大局已定,奬品已準備正式分發
就算會費公司聽日有乜重大事故都好,都可以係新口岸繼續收會費
andy92 發表於 2026-6-20 21:04 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Man@MFHK 發表於 2026-6-19 23:06
直接開東涌經屯天元去皇崗俾綠巴做好過啦⋯⋯

即係搶 E33, E36, E36A 生意,無乜可能發生
 樓主| FBI2 發表於 2026-6-20 22:03 來自手機 | 顯示全部樓層
RH7539 發表於 2026-6-20 18:23
大局已定,奬品已準備正式分發
就算會費公司聽日有乜重大事故都好,都可以係新口岸繼續收會費
...

最緊要會費公司肯認真改善關口服務水平,最近b2p假日的確有所改善,不過平日仍然垃圾級。
成世人只懂玩巴士
hadboy5 發表於 2026-6-20 22:07 來自手機 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-20 22:03
最緊要會費公司肯認真改善關口服務水平,最近b2p假日的確有所改善,不過平日仍然垃圾級。 ...

過埋聽晚咪知囉…不過似乎個個怕左深圳灣,去曬福田和羅湖,既然果位仁兄拍心口保證會費公司食曬大豬肉,咪留名等睇會不會爆鑊
Man@MFHK 發表於 2026-6-21 10:02 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

andy92 發表於 2026-6-20 21:04
即係搶 E33, E36, E36A 生意,無乜可能發生

B線點會搶到E線生意?單以綠巴嘅清客能力佢有本事搶到食先再講啦⋯⋯
Volvo B8L
RH7539 發表於 2026-6-21 13:14 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-20 22:07
過埋聽晚咪知囉…不過似乎個個怕左深圳灣,去曬福田和羅湖,既然果位仁兄拍心口保證會費公司食曬大豬肉, ...

言歸正傳, 海庭要分發三塊餅仔比三間巴士公司, 最理想:

九公:葵翠, 強大葵青轉乘網絡,再配合大欖隧道轉車站優勢,真正發揮最高成本效益, 配合埋轉乘優惠, 基本上係最好既配搭 (如果另外兩間公司做,真係浪費左條線)
善水:烏溪沙, 雖然無九巴網絡咁大, 但都叫做有B8,79,581,682 做轉乘優惠. 同時, 善水本身十四鄉都有地盤, 烏溪沙又有682 既車站設施 (如果九巴拎左葵翠, 新界東比善水都好收理.
椰汁: 屯門, 本身做深圳灣都係做到垃圾級既水平, 加上內部行政混亂(請問有邊間巴士公司站務主任問車長借$, 借到貼街招), 如上本身又欠缺資源, 做屯門小試牛刀是最安全.
至於啟德由於變左困綁式同屯門一齊, 做大型活動, 一定係兩大巴士公司有優勢

不過, 海庭需要平衡生態, 但由於屯門困綁左啟德, 烏溪沙就算做唔掂都有城巴B8 同N73 夜後支援
相反, 啟德雖然有SP6 ,  但話晒有大型活動舉辦, 都唔想出醜

最後, 賽果都係海庭去判
究竟係 啟德收會費,屯門派椰汁 定係 貼紙佔領新界東
相信好快有答案



ENS529 發表於 2026-6-21 14:42 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ENS529 於 2026-6-21 15:05 編輯
RH7539 發表於 2026-6-21 13:14
言歸正傳, 海庭要分發三塊餅仔比三間巴士公司, 最理想:

九公:葵翠, 強大葵青轉乘網絡,再配合大欖隧道 ...


即係厹其實都疊埋心水,其餘兩間就自己爭餐飽?

但作為花生友嘅我,梗係想睇葵青可以「喜迎新營辦商」啦
 樓主| FBI2 發表於 2026-6-21 14:56 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

ENS529 發表於 2026-6-21 14:42
即係厹其實都疊埋心水,其餘兩間就自然爭餐飽?

但作為花生友嘅我,梗係想睇葵青可以「喜迎新營辦商」啦 ...

真係閘住你,到時青衣城冇短棍去皇崗就真係多乜鬼謝你。
成世人只懂玩巴士
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 09:48

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表