[小道消息]
巴士公司有意削減104和106服務
火...
[複製鏈接]
|
見到唔少人話九巴竟然會放棄港島流水客考慮縮短106. 但係其實106啲流水有唔少替代服務, 佢又唔係獨市.
最大嘅問題係兩巴時段令到有大量過鐘車要私黎私去跳黎跳去. 以前油價平都算, 而家油價貴咗咁多成本大增. 九巴又唔似城巴咁覺得隔離飯特別香.
縮去筲箕灣又唔改時段, 咁兩巴營運都舒服好多. 起碼解決咗頭車過到海永遠接唔到頭車, 尾幾班車過到海永遠過曬鐘呢個問題先? |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-6 10:00 編輯
即係咁, 2A轉110話左畀大家聽係唔work
點解唔係加紅隧轉乘而係要加區內轉乘, 紅隧大線轉大線係密車, 疏車線轉大線其實係好好轉
調返轉無人會密車線轉疏車線, 用港島東計, 一條英皇道做大動脈, 除左細位/柴小根本無人需要轉車
但如果係柴小既話, 坐118過海先轉佢想坐既車其實係遠快過落北角/去英皇道搵車轉
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
3ASV-AVBE 年代,真係做一單,私一單。
係之後大幅執師傅表,安排兩邊站頭食飯,改order先改善好多
|
|
|
|
|
|
|
|
106係執過黎
同埋東鐵過海 三隧分流後紅隧問題無咁差
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
早幾日7點左右係皇后街上104,全車得5人,中環上9,金鐘0,灣仔28。根本104直接斬做兩變,加縮去上環仲實際,咩大重組都唔洗搞
113一樣可以縮短去上環-黃大仙/東頭邨 |
|
|
|
|
|
|
|
113反而西環仲叫做未清零
反而104真係唔知做西環果段做咩
想做流水做唔到, 又唔夠101密
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
收工時間見113都係同104相若
成個西區紅隧線留番101,101X都好夠
|
|
|
|
|
|
|
|
113反方向叫做有客
不過都係睇架10號車生唔生性...
不過如果真係留既話, 101都好夠, 101X做返而家個班次就算
做大真係諗都唔好諗
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|