找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 巴士公司有意削減104和106服務

 火... [複製鏈接]
JCTK 發表於 2026-6-6 08:23 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
見到唔少人話九巴竟然會放棄港島流水客考慮縮短106. 但係其實106啲流水有唔少替代服務, 佢又唔係獨市.
最大嘅問題係兩巴時段令到有大量過鐘車要私黎私去跳黎跳去. 以前油價平都算, 而家油價貴咗咁多成本大增. 九巴又唔似城巴咁覺得隔離飯特別香.

縮去筲箕灣又唔改時段, 咁兩巴營運都舒服好多. 起碼解決咗頭車過到海永遠接唔到頭車, 尾幾班車過到海永遠過曬鐘呢個問題先?

                                    Advertisement

brianso198 發表於 2026-6-6 09:53 | 顯示全部樓層
JCTK 發表於 2026-6-6 08:23
見到唔少人話九巴竟然會放棄港島流水客考慮縮短106. 但係其實106啲流水有唔少替代服務, 佢又唔係獨市.
最大 ...

想講...106係私少左好多.......
有口話人無口話自己
brianso198 發表於 2026-6-6 09:54 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-6 10:00 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-4 11:08
一日冇轉乘都冇得搞, 最衰紅隧除108條條都聯營, 加區內路線轉車都難

即係咁, 2A轉110話左畀大家聽係唔work

點解唔係加紅隧轉乘而係要加區內轉乘, 紅隧大線轉大線係密車, 疏車線轉大線其實係好好轉

調返轉無人會密車線轉疏車線, 用港島東計, 一條英皇道做大動脈, 除左細位/柴小根本無人需要轉車

但如果係柴小既話, 坐118過海先轉佢想坐既車其實係遠快過落北角/去英皇道搵車轉





有口話人無口話自己
EW9016 發表於 2026-6-6 10:04 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

brianso198 發表於 2026-6-6 09:53
想講...106係私少左好多.......

3ASV-AVBE 年代,真係做一單,私一單。
係之後大幅執師傅表,安排兩邊站頭食飯,改order先改善好多

brianso198 發表於 2026-6-6 10:07 | 顯示全部樓層
EW9016 發表於 2026-6-6 10:04
3ASV-AVBE 年代,真係做一單,私一單。
係之後大幅執師傅表,安排兩邊站頭食飯,改order先改善好多

106係執過黎

同埋東鐵過海 三隧分流後紅隧問題無咁差


有口話人無口話自己
KU_7002 發表於 2026-6-6 10:53 | 顯示全部樓層
早幾日7點左右係皇后街上104,全車得5人,中環上9,金鐘0,灣仔28。根本104直接斬做兩變,加縮去上環仲實際,咩大重組都唔洗搞

113一樣可以縮短去上環-黃大仙/東頭邨
kay 發表於 2026-6-6 11:07 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KU_7002 發表於 2026-6-6 10:53
早幾日7點左右係皇后街上104,全車得5人,中環上9,金鐘0,灣仔28。根本104直接斬做兩變,加縮去上環仲實際 ...

保鐵哥/反巴公迷不喜歡此言論


非誠無品老屈皆勿擾
brianso198 發表於 2026-6-6 11:32 | 顯示全部樓層
KU_7002 發表於 2026-6-6 10:53
早幾日7點左右係皇后街上104,全車得5人,中環上9,金鐘0,灣仔28。根本104直接斬做兩變,加縮去上環仲實際 ...

113反而西環仲叫做未清零


反而104真係唔知做西環果段做咩

想做流水做唔到, 又唔夠101密

有口話人無口話自己
KU_7002 發表於 2026-6-6 13:21 | 顯示全部樓層
brianso198 發表於 2026-6-6 11:32
113反而西環仲叫做未清零

收工時間見113都係同104相若

成個西區紅隧線留番101,101X都好夠
brianso198 發表於 2026-6-6 13:33 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KU_7002 發表於 2026-6-6 13:21
收工時間見113都係同104相若

成個西區紅隧線留番101,101X都好夠

113反方向叫做有客


不過都係睇架10號車生唔生性...

不過如果真係留既話, 101都好夠, 101X做返而家個班次就算

做大真係諗都唔好諗
有口話人無口話自己
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-25 07:16

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表