[小道消息]
巴士公司有意削減104和106服務
火...
[複製鏈接]
|
brianso198 發表於 2026-6-6 11:32
113反而西環仲叫做未清零
113由西環去大道東一段最期低於25人 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
brianso198 發表於 2026-6-6 09:54
即係咁, 2A轉110話左畀大家聽係唔work
點解唔係加紅隧轉乘而係要加區內轉乘, 紅隧大線轉大線係密車, 疏車 ...
608城巴自己做, 柴小要轉8H 82 85都免費,8X 82X就補錢,就連A12都有
110只能轉2A選擇,點為佢而等 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-6 15:03 編輯
講紅隧做咩講東隧?
東隧做島內同做東隧轉效果唔會差得遠,係因為東隧堆車普遍唔夠紅隧車密
正如紅隧柴小去尖沙咀一帶,搞咩8X同82X轉110,落一落北角先轉到既點解唔直接加118轉乘?
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
brianso198 發表於 2026-6-6 15:01
講紅隧做咩講東隧?
東隧做島內同做東隧轉效果唔會差得遠,係因為東隧堆車普遍唔夠紅隧車密
柴小出入尖咀,一係搞118《》110轉乘,一係106和110港島總站對調,冇第三個可行方案。 |
評分
-
查看全部評分
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
KU_7002 發表於 2026-6-6 15:04
即係縮得啦.....
不過上環依家無位,時辰未到
排除時段因素,而家104和113都可以縮去港澳碼頭或林士街 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
5B/10咁既服務,113係咪一定要縮,真係唔敢講
不過單純過海,縮哂104/113合理
但時段係死罪黎
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
當年根本應該直接加102/118互轉110
咩2A轉110,102轉2C(203C)根本係笑話,偏偏當年東區區議會受
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
brianso198 發表於 2026-6-6 15:01
講紅隧做咩講東隧?
東隧做島內同做東隧轉效果唔會差得遠,係因為東隧堆車普遍唔夠紅隧車密
為競爭根本會將大部分路線納入去轉乘,108就係咁,獨營話好似102 106畀免費轉8P都得啦 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|