找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 巴士公司有意削減104和106服務

 火... [複製鏈接]
Choi 發表於 2026-6-6 13:40 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
brianso198 發表於 2026-6-6 13:33
113反方向叫做有客

咪係,上路都係得一條103憑咩下路可以霸三條綫。
新造的人、如鷹展翅上騰。

                                    Advertisement

 樓主| FBI2 發表於 2026-6-6 14:28 來自手機 | 顯示全部樓層
brianso198 發表於 2026-6-6 11:32
113反而西環仲叫做未清零




113由西環去大道東一段最期低於25人
成世人只懂玩巴士
tommy14D 發表於 2026-6-6 14:37 來自手機 | 顯示全部樓層
brianso198 發表於 2026-6-6 09:54
即係咁, 2A轉110話左畀大家聽係唔work

點解唔係加紅隧轉乘而係要加區內轉乘, 紅隧大線轉大線係密車, 疏車 ...

608城巴自己做, 柴小要轉8H 82 85都免費,8X 82X就補錢,就連A12都有
110只能轉2A選擇,點為佢而等
brianso198 發表於 2026-6-6 15:01 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 brianso198 於 2026-6-6 15:03 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-6 14:37
608城巴自己做, 柴小要轉8H 82 85都免費,8X 82X就補錢,就連A12都有
110只能轉2A選擇,點為佢而等 ...

講紅隧做咩講東隧?

東隧做島內同做東隧轉效果唔會差得遠,係因為東隧堆車普遍唔夠紅隧車密

正如紅隧柴小去尖沙咀一帶,搞咩8X同82X轉110,落一落北角先轉到既點解唔直接加118轉乘?


有口話人無口話自己
KU_7002 發表於 2026-6-6 15:04 | 顯示全部樓層
brianso198 發表於 2026-6-6 13:33
113反方向叫做有客

即係縮得啦.....
不過上環依家無位,時辰未到


 樓主| FBI2 發表於 2026-6-6 15:06 來自手機 | 顯示全部樓層
brianso198 發表於 2026-6-6 15:01
講紅隧做咩講東隧?

東隧做島內同做東隧轉效果唔會差得遠,係因為東隧堆車普遍唔夠紅隧車密

柴小出入尖咀,一係搞118《》110轉乘,一係106和110港島總站對調,冇第三個可行方案。

評分

參與人數 1HugeC +5 收起 理由
西九小確幸 + 5 精闢見解

查看全部評分

成世人只懂玩巴士
 樓主| FBI2 發表於 2026-6-6 15:08 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KU_7002 發表於 2026-6-6 15:04
即係縮得啦.....
不過上環依家無位,時辰未到

排除時段因素,而家104和113都可以縮去港澳碼頭或林士街
成世人只懂玩巴士
brianso198 發表於 2026-6-6 15:18 | 顯示全部樓層
KU_7002 發表於 2026-6-6 15:04
即係縮得啦.....
不過上環依家無位,時辰未到

5B/10咁既服務,113係咪一定要縮,真係唔敢講
不過單純過海,縮哂104/113合理

但時段係死罪黎
有口話人無口話自己
brianso198 發表於 2026-6-6 15:20 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-6 15:06
柴小出入尖咀,一係搞118《》110轉乘,一係106和110港島總站對調,冇第三個可行方案。 ...

當年根本應該直接加102/118互轉110

咩2A轉110,102轉2C(203C)根本係笑話,偏偏當年東區區議會受
有口話人無口話自己
tommy14D 發表於 2026-6-6 15:30 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

brianso198 發表於 2026-6-6 15:01
講紅隧做咩講東隧?

東隧做島內同做東隧轉效果唔會差得遠,係因為東隧堆車普遍唔夠紅隧車密

為競爭根本會將大部分路線納入去轉乘,108就係咁,獨營話好似102 106畀免費轉8P都得啦
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-25 07:16

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表