[小道消息]
巴士公司有意削減104和106服務
火...
[複製鏈接]
|
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-6 15:45 編輯
你覺得係港島區內轉乘真係快? 港島最黑人憎係, 你去島內轉望落好快但會因為唔同問題搞到好慢
特別係對住紅隧堆線, 118/102互轉110係當年最乾手淨腳處理到既方法, 全世界唔會因為咁行多左路甚至畀多左錢
東隧就話因為條條唔算密, 608轉車相對有用
比個例子 你會唔會坐608轉606上耀東?694都有D機會但694疏車, 夾唔到時間就肯定下班, 但等得下班架車過哂海跳埋82X
但事實上608有轉乘都係向東, 仲要轉黎轉去都係耀東同柴小, 向西而家無人得閒會坐608轉 (以前無屯馬就有)
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-6 15:53 編輯
770個故仔係
當33X咁成功引左班東九龍客
咪想複製囉....
做南區<>東區特快真係好次要
|
評分
-
查看全部評分
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
FBI2 發表於 2026-6-6 15:08
排除時段因素,而家104和113都可以縮去港澳碼頭或林士街
唔明白104、113攪咁耐都未可以成功縮短至中環。 |
|
|
|
|
|
|
|
brianso198 發表於 2026-6-6 15:32
你覺得係港島區內轉乘真係快? 港島最黑人憎係, 你去島內轉望落好快但會因為唔同問題搞到好慢
特別係對住 ...
我認同102 110 118可以互轉已經好有用,但巴士公司都唔知點傾拎條2A出黎
606拆線606A只能轉106去做原價,又唔知點黎😂 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-6 17:19 編輯
606A果個唔同,果個係巴士公司寫嘅
因為點都要照顧吓想用原價,同埋彩雲、牛頭角道一帶去柴灣至筲箕灣一帶嘅乘客
2A個轉乘係東區區議會提出,無人R過102/118免費轉110
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
brianso198 發表於 2026-6-6 17:18
606A果個唔同,果個係巴士公司寫嘅
因為點都要照顧吓想用原價,同埋彩雲、牛頭角道一帶去柴灣至筲箕灣一帶 ...
班人傻的嗎,建議2A |
|
|
|
|
|
|
|
但又咁講118之後都出現過類似建議
似乎係有D誘因
反正D車開出黎都未必搵到錢
巴公角度CUT到當贏
反而係CUT到車既錢要多過跌走左既客既錢
巴士公司最多資料係手要DEMO唔難
其實如果唔係會大幅影響各自車務
一個月換一次更就夠晒公平
總好過更換唔到又重組唔到
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|