找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 巴士公司有意削減104和106服務

 火... [複製鏈接]
brianso198 發表於 2026-6-6 15:32 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-6 15:45 編輯
tommy14D 發表於 2026-6-6 15:30
為競爭根本會將大部分路線納入去轉乘,108就係咁,獨營話好似102 106畀免費轉8P都得啦 ...

你覺得係港島區內轉乘真係快? 港島最黑人憎係, 你去島內轉望落好快但會因為唔同問題搞到好慢

特別係對住紅隧堆線, 118/102互轉110係當年最乾手淨腳處理到既方法, 全世界唔會因為咁行多左路甚至畀多左錢

東隧就話因為條條唔算密, 608轉車相對有用

比個例子 你會唔會坐608轉606上耀東?694都有D機會但694疏車, 夾唔到時間就肯定下班, 但等得下班架車過哂海跳埋82X

但事實上608有轉乘都係向東, 仲要轉黎轉去都係耀東同柴小, 向西而家無人得閒會坐608轉 (以前無屯馬就有)
有口話人無口話自己

                                    Advertisement

天空之神 發表於 2026-6-6 15:48 | 顯示全部樓層
brianso198 發表於 2026-6-6 15:32
你覺得係港島區內轉乘真係快? 港島最黑人憎係, 你去島內轉望落好快但會因為唔同問題搞到好慢

特別係對住 ...

即係 770 模式應該會奶野?
.
brianso198 發表於 2026-6-6 15:51 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-6 15:53 編輯
天空之神 發表於 2026-6-6 15:48
即係 770 模式應該會奶野?

770個故仔係

當33X咁成功引左班東九龍客

咪想複製囉....


做南區<>東區特快真係好次要

評分

參與人數 1aPower +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 英雄所見略同

查看全部評分

有口話人無口話自己
M722 發表於 2026-6-6 15:54 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-6 15:08
排除時段因素,而家104和113都可以縮去港澳碼頭或林士街

唔明白104、113攪咁耐都未可以成功縮短至中環。
tommy14D 發表於 2026-6-6 16:38 來自手機 | 顯示全部樓層
brianso198 發表於 2026-6-6 15:32
你覺得係港島區內轉乘真係快? 港島最黑人憎係, 你去島內轉望落好快但會因為唔同問題搞到好慢

特別係對住 ...

我認同102 110 118可以互轉已經好有用,但巴士公司都唔知點傾拎條2A出黎
606拆線606A只能轉106去做原價,又唔知點黎😂
brianso198 發表於 2026-6-6 17:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brianso198 於 2026-6-6 17:19 編輯

606A果個唔同,果個係巴士公司寫嘅
因為點都要照顧吓想用原價,同埋彩雲、牛頭角道一帶去柴灣至筲箕灣一帶嘅乘客

2A個轉乘係東區區議會提出,無人R過102/118免費轉110

有口話人無口話自己
tommy14D 發表於 2026-6-7 05:27 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

brianso198 發表於 2026-6-6 17:18
606A果個唔同,果個係巴士公司寫嘅
因為點都要照顧吓想用原價,同埋彩雲、牛頭角道一帶去柴灣至筲箕灣一帶 ...

班人傻的嗎,建議2A
JX9097 發表於 2026-6-7 11:41 | 顯示全部樓層
M722 發表於 2026-6-6 15:54
唔明白104、113攪咁耐都未可以成功縮短至中環。

淨係時段都唔會傾得掂數
如要討論,請先人身攻擊一次😇
天空之神 發表於 2026-6-7 18:59 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-7 11:41
淨係時段都唔會傾得掂數

118 又中伏

更加唔會傾
.
kay 發表於 2026-6-7 19:31 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

天空之神 發表於 2026-6-7 18:59
118 又中伏

更加唔會傾

但又咁講118之後都出現過類似建議

似乎係有D誘因

反正D車開出黎都未必搵到錢
巴公角度CUT到當贏

反而係CUT到車既錢要多過跌走左既客既錢
巴士公司最多資料係手要DEMO唔難

其實如果唔係會大幅影響各自車務
一個月換一次更就夠晒公平
總好過更換唔到又重組唔到
非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-25 07:16

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表