[小道消息]
巴士公司有意削減104和106服務
火...
[複製鏈接]
|
905 已經係過左但未傾得掂數
其實 104 905 一人一條咪好
同樣 109 113 一人一條
反正各自拎靚時段應該做哂成條唔係屎就比對家
無左新巴之後係少一個因素
|
|
|
.
|
|
|
|
|
根本就係巴士仔厹公玩野唔肯貼$12.9俾人橙汁巴黃鬼將109,113,101,113,104,905下否則一早縮短咗十世,但講到尾當948,904改組加時都傾唔掂數搞轉乘,改時間..等方案仲點會縮呢堆線.
|
|
|
|
|
|
|
|
當年個重組,110原本新巴都有好時段,一個唔該畀九巴食埋
118又中伏連110都中伏
|
|
|
有口話人無口話自己
|
|
|
|
|
KU_7002 發表於 2026-6-6 15:04
即係縮得啦.....
不過上環依家無位,時辰未到
113士美菲路上薄扶林同103合併有無得諗 |
|
|
|
|
|
|
|
一人一條其實唔做機會更大
聯營識玩就係公我贏字你輸
所以多年來點解好似有缺點但又唔拆左佢
即係件野仲係有佢可取地方
|
評分
-
查看全部評分
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
唔會啦
近呢 10 年兩巴互相提升競爭力打對家
反而而家鬥頹互相牽制對方咁解
|
|
|
.
|
|
|
|
|
澳門模式最後咪又係失敗太公分豬肉變返一人一線
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
AtrHenu 發表於 2026-6-7 20:49
根本就係巴士仔厹公玩野唔肯貼$12.9俾人橙汁巴黃鬼將109,113,101,113,104,905下否則一早縮短咗十世,但講 ...
請問你嗡乜 |
|
|
|
|
|
|
|
tommy14D 發表於 2026-6-6 16:38
我認同102 110 118可以互轉已經好有用,但巴士公司都唔知點傾拎條2A出黎
606拆線606A只能轉106去做原價, ...
當年重組, 一人拎一條獨營線來轉車, 所以係港島2A九龍2C (203C) |
|
|
|
|
|
|
|
103冇西半山不如唔好做,哪怕薄扶林道上蒲飛路一樣咁話
|
|
|
新造的人、如鷹展翅上騰。
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|