找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 巴士公司有意削減104和106服務

 火... [複製鏈接]
天空之神 發表於 2026-6-7 20:03 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
kay 發表於 2026-6-7 19:31
但又咁講118之後都出現過類似建議

似乎係有D誘因

905 已經係過左但未傾得掂數

其實 104 905 一人一條咪好
同樣 109 113 一人一條
反正各自拎靚時段應該做哂成條唔係屎就比對家

無左新巴之後係少一個因素
.

                                    Advertisement

AtrHenu 發表於 2026-6-7 20:49 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-7 20:03
905 已經係過左但未傾得掂數

其實 104 905 一人一條咪好

根本就係巴士仔厹公玩野唔肯貼$12.9俾人橙汁巴黃鬼將109,113,101,113,104,905下否則一早縮短咗十世,但講到尾當948,904改組加時都傾唔掂數搞轉乘,改時間..等方案仲點會縮呢堆線.
brianso198 發表於 2026-6-7 21:40 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-7 18:59
118 又中伏

更加唔會傾

當年個重組,110原本新巴都有好時段,一個唔該畀九巴食埋

118又中伏連110都中伏


有口話人無口話自己
GA6072 發表於 2026-6-7 21:41 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KU_7002 發表於 2026-6-6 15:04
即係縮得啦.....
不過上環依家無位,時辰未到

113士美菲路上薄扶林同103合併有無得諗
kay 發表於 2026-6-7 21:51 | 顯示全部樓層
天空之神 發表於 2026-6-7 20:03
905 已經係過左但未傾得掂數

其實 104 905 一人一條咪好

一人一條其實唔做機會更大


聯營識玩就係公我贏字你輸

所以多年來點解好似有缺點但又唔拆左佢

即係件野仲係有佢可取地方


評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 英雄所見略同

查看全部評分

非誠無品老屈皆勿擾
天空之神 發表於 2026-6-7 21:56 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-7 21:51
一人一條其實唔做機會更大

唔會啦

近呢 10 年兩巴互相提升競爭力打對家

反而而家鬥頹互相牽制對方咁解
.
西九小確幸 發表於 2026-6-8 11:11 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-7 19:31
但又咁講118之後都出現過類似建議

似乎係有D誘因

澳門模式最後咪又係失敗太公分豬肉變返一人一線
從西九龍出發,看香港交通優劣
HY1012 發表於 2026-6-8 14:43 來自手機 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-6-7 20:49
根本就係巴士仔厹公玩野唔肯貼$12.9俾人橙汁巴黃鬼將109,113,101,113,104,905下否則一早縮短咗十世,但講 ...

請問你嗡乜
HY1012 發表於 2026-6-8 14:47 來自手機 | 顯示全部樓層
tommy14D 發表於 2026-6-6 16:38
我認同102 110 118可以互轉已經好有用,但巴士公司都唔知點傾拎條2A出黎
606拆線606A只能轉106去做原價, ...

當年重組, 一人拎一條獨營線來轉車, 所以係港島2A九龍2C (203C)
Choi 發表於 2026-6-8 18:26 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

GA6072 發表於 2026-6-7 21:41
113士美菲路上薄扶林同103合併有無得諗

103冇西半山不如唔好做,哪怕薄扶林道上蒲飛路一樣咁話
新造的人、如鷹展翅上騰。
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-25 07:16

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表