[小道消息]
巴士公司有意削減104和106服務
火...
[複製鏈接]
|
咁西環同堅尼地城又好需要有條紅隧線去油尖旺?
重點從來唔係半山有無需要有條巴士線去油尖旺(雖然應該點都多客過 103 少少既),而係現時格局下最佳效益做法一定係 103 113 合併,但唔將 104 改上山代 103 都好難做到呢件事
|
|
|
fb.com/scientisthk2usa/
|
|
|
|
|
S3BL100 發表於 2026-6-2 01:16
咁西環同堅尼地城又好需要有條紅隧線去油尖旺?
搞還搞
103銅鑼灣段維持現狀好啦,金鐘打後最多落地底 |
|
|
|
|
|
|
|
同意,主要係 104 後來又改路線
差唔多去到金紫荊先調頭,行多咗一段路
如果可以告士打道直去紅隧
應該可快到一定時間,觀感也比較好
改行灣仔內街都係種選擇
依家灣仔道去旺角一帶,要行一段路到灣仔站
再搭去金鐘轉車,而如果 104 經灣仔道直去紅隧
時間上應該亦唔會慢太多 
|
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
若果新巴架104變成做904A(即104澤安車到油麻地再跟971去堅尼地城)請問山東街至紅隧轉車站有乜嘢直接巴士可以去中上環,西營盤,金鐘PP和會展站訓練池??(唔係打算叫人坐2E,904A轉905,101合共$12.9解決問題,不過噤做會流失好多中環客兼巴士仔九公實出聲反對噤改)
|
|
|
|
|
|
|
|
巴士仔話104現時仲有少量彌敦道(文明里,TOP廣場)客去置地廣場,上環文娛中心噤改法實同113鬥撞客仲要失去石硤尾,白田兩邨班$2.6樂悠客去MK個間AEON和DONKI超市購物的直達服務安排.(分分鐘改完後客量仲衰退過同區117,171,971,904呢堆霉線)
|
|
|
|
|
|
|
|
講笑一則。
彌敦道想去埋置地廣場、上環文娛中心,玩顛少少用埋12米車,上荷李活道掉頭。 |
評分
-
查看全部評分
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-6-2 20:30 編輯
講得104改行公主道,即係叫佢食埋113何文田嗰份,其餘嘅位103、101已經可以分擔,條113可以安心上路。
至於你講嘅客源,前面嘅905已經係答案,後面嘅本身就係不務正業,不在考慮範圍內。
唯一問題係東頭至美東一帶無咗架過海車,如果要補償就睇吓捉103定104兜埋。 |
|
|
Volvo B8L
|
|
|
|
|
呢個方案仲可以貪心少少
不過要補窿既位都多
自己都有類似建議
最後要用一招應該無人講過既方法去填部份窿
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|