找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 巴士公司有意削減104和106服務

 火... [複製鏈接]
S3BL100 發表於 2026-6-2 01:16 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
atr_alx_trident 發表於 2026-6-1 03:36
有時冇10或者26嗰陣我搭23,喺西摩道落車,行完嗰啲樓梯之後對腳軟晒。104由皇后大道西行上去就有lift同 ...

咁西環同堅尼地城又好需要有條紅隧線去油尖旺?


重點從來唔係半山有無需要有條巴士線去油尖旺(雖然應該點都多客過 103 少少既),而係現時格局下最佳效益做法一定係 103 113 合併,但唔將 104 改上山代 103 都好難做到呢件事
fb.com/scientisthk2usa/

                                    Advertisement

1181174166 發表於 2026-6-2 11:51 來自手機 | 顯示全部樓層
S3BL100 發表於 2026-6-2 01:16
咁西環同堅尼地城又好需要有條紅隧線去油尖旺?



搞還搞
103銅鑼灣段維持現狀好啦,金鐘打後最多落地底
Man@MFHK 發表於 2026-6-2 16:05 | 顯示全部樓層
AtrHenu 發表於 2026-5-31 21:52
不如103跟113行培正油站經公主道(愛護動物協會)個頭做埋行做埋愛民客仲好,不過京士柏來回個頭無過海去灣 ...

不如叫104唔好行彌敦道改行公主道做埋愛民。
Volvo B8L
DS510 發表於 2026-6-2 16:46 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

WM-ateu12 發表於 2026-6-1 18:36
灣仔游泳池塊肉唔算大,其實乘客角度倒不如,
過左舊入境處大樓之後向右行,直接入紅隧,節省行車時間
假 ...

同意,主要係 104 後來又改路線
差唔多去到金紫荊先調頭,行多咗一段路

如果可以告士打道直去紅隧
應該可快到一定時間,觀感也比較好

改行灣仔內街都係種選擇
依家灣仔道去旺角一帶,要行一段路到灣仔站
再搭去金鐘轉車,而如果 104 經灣仔道直去紅隧
時間上應該亦唔會慢太多

評分

參與人數 1HugeC +5 收起 理由
西九小確幸 + 5 有會展站後104泳池已完

查看全部評分

AtrHenu 發表於 2026-6-2 18:38 | 顯示全部樓層
Toz 發表於 2026-5-31 22:35
奧運站有971

同埋904用970走線去彌敦道點都快過904

若果新巴架104變成做904A(即104澤安車到油麻地再跟971去堅尼地城)請問山東街至紅隧轉車站有乜嘢直接巴士可以去中上環,西營盤,金鐘PP和會展站訓練池??(唔係打算叫人坐2E,904A轉905,101合共$12.9解決問題,不過噤做會流失好多中環客兼巴士仔九公實出聲反對噤改)
AtrHenu 發表於 2026-6-2 18:45 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-6-2 16:05
不如叫104唔好行彌敦道改行公主道做埋愛民。

巴士仔話104現時仲有少量彌敦道(文明里,TOP廣場)客去置地廣場,上環文娛中心噤改法實同113鬥撞客仲要失去石硤尾,白田兩邨班$2.6樂悠客去MK個間AEON和DONKI超市購物的直達服務安排.(分分鐘改完後客量仲衰退過同區117,171,971,904呢堆霉線)
andreweb 發表於 2026-6-2 18:58 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

AtrHenu 發表於 2026-6-2 18:45
巴士仔話104現時仲有少量彌敦道(文明里,TOP廣場)客去置地廣場,上環文娛中心噤改法實同113鬥撞客仲要失去 ...

講笑一則。
彌敦道想去埋置地廣場、上環文娛中心,玩顛少少用埋12米車,上荷李活道掉頭。

評分

參與人數 1aPower +1 HugeC +8 收起 理由
atr_alx_trident + 1 + 8 英雄所見略同 - 荷李活道

查看全部評分

Man@MFHK 發表於 2026-6-2 20:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-6-2 20:30 編輯
AtrHenu 發表於 2026-6-2 18:45
巴士仔話104現時仲有少量彌敦道(文明里,TOP廣場)客去置地廣場,上環文娛中心噤改法實同113鬥撞客仲要失去 ...

講得104改行公主道,即係叫佢食埋113何文田嗰份,其餘嘅位103、101已經可以分擔,條113可以安心上路。

至於你講嘅客源,前面嘅905已經係答案,後面嘅本身就係不務正業,不在考慮範圍內。
唯一問題係東頭至美東一帶無咗架過海車,如果要補償就睇吓捉103定104兜埋。
Volvo B8L
kay 發表於 2026-6-2 22:29 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-6-2 20:18
講得104改行公主道,即係叫佢食埋113何文田嗰份,其餘嘅位103、101已經可以分擔,條113可以安心上路。

至 ...

呢個方案仲可以貪心少少


不過要補窿既位都多

自己都有類似建議
最後要用一招應該無人講過既方法去填部份窿
非誠無品老屈皆勿擾
Toz 發表於 2026-6-3 06:12 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

AtrHenu 發表於 2026-6-2 18:38
若果新巴架104變成做904A(即104澤安車到油麻地再跟971去堅尼地城)請問山東街至紅隧轉車站有乜嘢直接巴士 ...

如果呢段出到客, 104都唔會運櫈
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-25 07:16

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表