[小道消息]
巴士公司有意削減104和106服務
火...
[複製鏈接]
|
本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-3 09:17 編輯
關鍵係914
如果睇返歷史,當年104/105並排彌敦道至堅城,西隧通車隨即cut 105變904/905,取道旺角(去)/太子(回)直走
同時114亦cut變914,初期仍途經彌敦道(現971走線),2年後才改經海富富榮
即係話如果呢段出到客,就唔會斷送左西隧往東走既轉乘網絡(油旺以南西隧車只去南區,想入返中上環只有慢轆104)
|
|
|
從西九龍出發,看香港交通優劣
|
|
|
|
|
東頭有半條邨可以行去彩虹道上111(只係唔到西環)
至於另外嗰半個東頭同美東呢
除非夾硬拉條103落東頭邨道再屈番上去聯合道
但竹園應該會反枱,無啦啦行多十幾分鐘
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-6-3 13:27 編輯
我諗過更過份嘅方法就係104出白田後飛起石硤尾改上歌和老街去聯合道落九龍城,咁已經可以做返美東加原本113聯合道嗰段,不過要問過石硤尾先得。
如果石硤尾唔放就唯有改擺大坑東逆走上山。 |
|
|
Volvo B8L
|
|
|
|
|
其實果陣係 104/105/300 各有各做
只係當日選擇死既係 105 一拆三 105A 905 905P 咁解
|
|
|
.
|
|
|
|
|
104咁改逆走拉長好多喎就算斬得成113都慳唔到幾多車
但旺角《》白田/ 石硤尾嘅$2就倒走晒
同埋104連改行基榮三角都過唔到關嘅時候
改到咁九彩都唔好預會過到關
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
一係兩巴自己拆掂D聯營線, 搞返好過海轉乘, 起碼唔好貴過港鐵咁多先
咁先有基礎去簡化過海線 |
|
|
|
|
|
|
|
其實逆走行聯合道落九龍城再上公主道,應該快過依家碌彌敦道。
當然搞104嘅阻力一定大過103,而且拉103兜落美東其實又唔係想像中咁重口味,反而係拉103落美東會令佢失去做埋7M嗰份嘅大作用先係問題。
如果103樂富巴總出嚟後改落九龍城跟113行法去到窩打老道先行返原線,飛起九龍塘,傷害應該最少。
|
|
|
Volvo B8L
|
|
|
|
|
最怕係九龍塘嘈無咗架車上半山啫出港島北岸本身都有182
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
Toz 發表於 2026-6-3 16:38
一係兩巴自己拆掂D聯營線, 搞返好過海轉乘, 起碼唔好貴過港鐵咁多先
咁先有基礎去簡化過海線 ...
一日冇轉乘都冇得搞, 最衰紅隧除108條條都聯營, 加區內路線轉車都難 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-6-4 13:06 編輯
九龍塘去得半山應該都有私家車出入
剩低咪係班工人姐姐同浸大學生,平時嗰段窩打老道九成都係直飛。
反而係驚佢行九龍城食燈陣頭車仲可唔可以半個鐘過到海,印象中以前短豬年代頭車正常45分鐘上到堅道,有班客要坐頭車過海返工。
|
|
|
Volvo B8L
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|