找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 巴士公司有意削減104和106服務

 火... [複製鏈接]
西九小確幸 發表於 2026-6-3 09:09 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 西九小確幸 於 2026-6-3 09:17 編輯
Toz 發表於 2026-6-3 06:12
如果呢段出到客, 104都唔會運櫈

關鍵係914

如果睇返歷史,當年104/105並排彌敦道至堅城,西隧通車隨即cut 105變904/905,取道旺角(去)/太子(回)直走
同時114亦cut變914,初期仍途經彌敦道(現971走線),2年後才改經海富富榮

即係話如果呢段出到客,就唔會斷送左西隧往東走既轉乘網絡(油旺以南西隧車只去南區,想入返中上環只有慢轆104)
從西九龍出發,看香港交通優劣

                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-3 12:03 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-6-2 20:18
講得104改行公主道,即係叫佢食埋113何文田嗰份,其餘嘅位103、101已經可以分擔,條113可以安心上路。

至 ...

東頭有半條邨可以行去彩虹道上111(只係唔到西環)

至於另外嗰半個東頭同美東呢
除非夾硬拉條103落東頭邨道再屈番上去聯合道
但竹園應該會反枱,無啦啦行多十幾分鐘
如要討論,請先人身攻擊一次😇
Man@MFHK 發表於 2026-6-3 13:10 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-6-3 13:27 編輯
JX9097 發表於 2026-6-3 12:03
東頭有半條邨可以行去彩虹道上111(只係唔到西環)

至於另外嗰半個東頭同美東呢

我諗過更過份嘅方法就係104出白田後飛起石硤尾改上歌和老街去聯合道落九龍城,咁已經可以做返美東加原本113聯合道嗰段,不過要問過石硤尾先得。
如果石硤尾唔放就唯有改擺大坑東逆走上山。
Volvo B8L
天空之神 發表於 2026-6-3 13:17 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

西九小確幸 發表於 2026-6-3 09:09
關鍵係914

如果睇返歷史,當年104/105並排彌敦道至堅城,西隧通車隨即cut 105變904/905,取道旺角(去) ...

其實果陣係 104/105/300 各有各做

只係當日選擇死既係 105 一拆三 105A 905 905P 咁解
.
JX9097 發表於 2026-6-3 13:50 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-6-3 13:10
我諗過更過份嘅方法就係104出白田後飛起石硤尾改上歌和老街去聯合道落九龍城,咁已經可以做返美東加原本11 ...

104咁改逆走拉長好多喎就算斬得成113都慳唔到幾多車
但旺角《》白田/ 石硤尾嘅$2就倒走晒

同埋104連改行基榮三角都過唔到關嘅時候
改到咁九彩都唔好預會過到關
如要討論,請先人身攻擊一次😇
Toz 發表於 2026-6-3 16:38 | 顯示全部樓層
一係兩巴自己拆掂D聯營線, 搞返好過海轉乘, 起碼唔好貴過港鐵咁多先

咁先有基礎去簡化過海線
Man@MFHK 發表於 2026-6-3 23:29 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JX9097 發表於 2026-6-3 13:50
104咁改逆走拉長好多喎就算斬得成113都慳唔到幾多車
但旺角《》白田/ 石硤尾嘅$2就倒走晒

其實逆走行聯合道落九龍城再上公主道,應該快過依家碌彌敦道。
當然搞104嘅阻力一定大過103,而且拉103兜落美東其實又唔係想像中咁重口味,反而係拉103落美東會令佢失去做埋7M嗰份嘅大作用先係問題。
如果103樂富巴總出嚟後改落九龍城跟113行法去到窩打老道先行返原線,飛起九龍塘,傷害應該最少。
Volvo B8L
JX9097 發表於 2026-6-4 08:33 | 顯示全部樓層
Man@MFHK 發表於 2026-6-3 23:29
其實逆走行聯合道落九龍城再上公主道,應該快過依家碌彌敦道。
當然搞104嘅阻力一定大過103,而且拉103兜 ...

最怕係九龍塘嘈無咗架車上半山啫出港島北岸本身都有182
如要討論,請先人身攻擊一次😇
tommy14D 發表於 2026-6-4 11:08 來自手機 | 顯示全部樓層
Toz 發表於 2026-6-3 16:38
一係兩巴自己拆掂D聯營線, 搞返好過海轉乘, 起碼唔好貴過港鐵咁多先

咁先有基礎去簡化過海線 ...

一日冇轉乘都冇得搞, 最衰紅隧除108條條都聯營, 加區內路線轉車都難
Man@MFHK 發表於 2026-6-4 13:00 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 Man@MFHK 於 2026-6-4 13:06 編輯
JX9097 發表於 2026-6-4 08:33
最怕係九龍塘嘈無咗架車上半山啫出港島北岸本身都有182

九龍塘去得半山應該都有私家車出入

剩低咪係班工人姐姐同浸大學生,平時嗰段窩打老道九成都係直飛。
反而係驚佢行九龍城食燈陣頭車仲可唔可以半個鐘過到海,印象中以前短豬年代頭車正常45分鐘上到堅道,有班客要坐頭車過海返工。
Volvo B8L
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-25 07:16

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表