[分享/報告]
載通國際股東大會2026之股東討論環節
火
[複製鏈接]
|
Quanta 發表於 2026-5-15 19:51
而家經濟差 加上個個掛住望電話
戶外廣告仲邊有幾多生意
咪當補貼吓員工福利開支囉
就算無商戶落廣告,亦可以幫政府宣傳,
好似禁煙禁毒呢啲,換取豁免地租都抵玩 |
|
|
|
|
|
|
|
Jamesho81 發表於 2026-5-16 05:43
但係實際運行電動巴真係好唔掂
行長途又行唔足全日
載客量又唔掂,同油車比都係太大差距
之前油平所以無咁勤力整電巴出電巴
而家油貴感覺青BB同青DD出車率都高咗
6D尋日已經起碼有一架係青DD
今朝234X又起碼有一架係青DD
話唔埋新增嘅電巴維修成本都無油錢加幅多 |
|
|
.
|
|
|
|
|
CUT行車里數咪可以電巴負擔到
反正CUT班一CUT就慳車慳人慳油=里數
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
本身租政府地嘅地租 (非指1997後開徵 按應課差餉租值3%收嗰筆「地租」),
根據長者票價優惠計劃, 政府就係會全額發還
|
|
|
|
|
|
|
|
發問環節得半個鐘,而多數發問機會都俾投資人士用咗來問業績問題,被選中發問巴士迷得一兩名
|
|
|
|
|
|
|
|
Quanta 發表於 2026-5-18 09:08
本身租政府地嘅地租 (非指1997後開徵 按應課差餉租值3%收嗰筆「地租」),
根據長者票價優惠計劃, 政府就係 ...
但唔係要「對數」咩?
發還嘅應該只有長者優惠車費嗰部份,
餘額都係要照收?(有錯請指正) |
|
|
|
|
|
|
|
近期213M於早上恢復有青BB行走,難道又與油價急升有關?
|
|
|
喵...
|
|
|
|
|
無廣告APP都取代唔到APP1933
而且社會有聲音支持佢地賣廣告開托收入
無廣告已經唔係賣點
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
九巴電巴出車率一向都唔低
有錯覺之前少出,只係因為可以行嘅線多咗
批咗行電巴嘅線都唔夠分,好多時每條線都係派得一架半架
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|