找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[個人建議]取消延長11X,改派3輛巴士縮短213E並途經觀塘

[複製鏈接]
 樓主| s3m89 發表於 2026-6-19 21:22 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 s3m89 於 2026-6-23 19:47 編輯
tonyng 發表於 2026-6-19 02:55
派多一架車,唔好齋做尖麼(入唔到核心區唔夠客),跟213X去到加士居道先返轉頭吧。 ...


剛睇紅巴app實時車程時間

永安廣場做起點估算下一站途經路段:
原建議漆咸道南(尖沙咀麼地道)>暢運道>(紅磡山谷道) 約9分鐘;
(尖東站)>彌敦道>加士居道>(紅磡山谷道) 約27分鐘
晚間行車時間多出約18分鐘;

原建議走線行車時間75分鐘,加18分鐘則估算行車時間93分鐘,加1車共4輛車全日30分鐘一班係夠時間跑,還有更多時間空間應應付塞車的時間。

但因涉及要再抽多其他線的車,故此暫時仍以3輛車的資源去構思。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)

                                    Advertisement

 樓主| s3m89 發表於 2026-6-19 21:29 | 顯示全部樓層
kmb71k 發表於 2026-6-18 19:33
最起碼應該去埋海港城果頭
淨係行漆咸道南果邊真係唔會多客得去邊
睇下14X行彌敦道同漆咸道南先至勉強夠 ...




剛睇實時紅巴app,
由尖東站往尖碼再折返漆咸道南的一段梳士巴利道,
增加的行車時間至少12分鐘,
變相建議全程行車時間由75分鐘增加至87分鐘,
3輛車做全日30分鐘一班會唔夠時間跑及沒有休息時間。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
S3BL100 發表於 2026-6-19 21:59 | 顯示全部樓層
點解唔拉 11X 上山頂就一定要拉 213E 落觀塘?無其他選擇?


仲要 213E 做唔到協和街
fb.com/scientisthk2usa/
 樓主| s3m89 發表於 2026-6-23 19:42 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 s3m89 於 2026-6-23 19:45 編輯
S3BL100 發表於 2026-6-19 21:59
點解唔拉 11X 上山頂就一定要拉 213E 落觀塘?無其他選擇?




協和街往返觀塘道多站位兼塞車,
如要安達臣往返協和街聯合醫院,
還是讓13線全日後去應付需求。

和樂邨這段協和街主做買餸兩蚊客,
對安達臣新區較多居屋私樓年輕居民嚟講,
甚少需要去瑞和街買餸,路線實際效益很細。

拉213E出觀塘道,因現況有215X的車程數據參考,
容易讓安達臣居民明白行車路段和巴士站使用效率。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
 樓主| s3m89 發表於 2026-6-23 20:06 來自手機 | 顯示全部樓層
參考帖中板友意見,九龍灣宏通街巴士站後,
直接取道啟福道天橋往觀塘道,車程僅2分鐘;
原建議跟215X途經偉業街、勵業街往觀塘道,車程及巴士停站時間預算約7分鐘;
故修改為取道啟福道天橋往觀塘道,減少觀塘順業街、觀塘勵業街兩個巴士站。


213E 安達臣- 尖沙咀東(循環線)

派車3輛 全程行車里數約26.3公里
預算全程行車時間約70分鐘

服務時間及班次
星期一至五
07:00 - 10:00        30
10:00 - 16:00        60
16:00 - 22:00        30
星期六/日及公眾假期
08:00 - 21:00        30

全程收費: $8.3
分段收費:
啟隧轉車站-啟福道起 往安達臣        $7.4
寶達邨轉車站起 往安達臣        $3.3

轉乘計劃: 原有轉乘計劃不變
新增 213E <> 108 兩程合共$12.4

213E 安達臣- 尖東麼地道(循環線)
途經:安愉道、安禧街、安愉道、寶琳路、秀茂坪道、連德道、將軍澳道、茶果嶺道、鯉魚門道、觀塘道、觀塘道下通道、觀塘道、啟福道、啟德隧道、東九龍走廊、漆咸道北、康莊道、梳士巴利道、漆咸道南、暢運道、康莊道、漆咸道北、東九龍走廊、啟德隧道、啟福道、觀塘道、觀塘道下通道、觀塘道、鯉魚門道、將軍澳道、秀茂坪道、寶琳路、安愉道、安禧街及安愉道。

1        安達臣總站
2        安楹苑
3        安柏苑
4        安秀苑
5        安愉徑
6        寶達邨轉車站
7        秀暉樓
8        觀塘轉車站-創紀之城
9        啟隧轉車站-啟福道
10        紅隧轉車站-紅磡站 (循環線折返點)
11        永安廣場
12        尖沙咀麼地道
13        加連威老道
14        香港理工大學
15        紅磡山谷道
16        啟隧轉車站-啟福道 (分段收費$7.4開始)
17        九龍灣宏通街
18        創紀之城
19        觀塘轉車站-觀塘市中心
20        觀塘游泳池
21        觀塘警署
22        秀暉樓
23        寶達邨轉車站 (分段收費$3.3開始)
24        安愉徑
25        安麗苑
26        安柏苑
27        安楹苑
28        安達臣總站
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
S3BL100 發表於 2026-6-23 20:48 | 顯示全部樓層
s3m89 發表於 2026-6-23 19:42
協和街往返觀塘道多站位兼塞車,
如要安達臣往返協和街聯合醫院,
還是讓13線全日後去應付需求。

偏偏就係今時今日非繁和樂邨價值仲大過觀塘巿中心,行協和街落山又唔係做唔到返工客,而家人地要既就係行協和街落山啊

反正 213E 拉落觀塘道都係同 215X 重疊,今時今日 215X 已經無當年咁多客,213E 尖沙咀刷邊非繁觀塘到尖沙咀一段應該會吉車遊街同 215X 攬炒
fb.com/scientisthk2usa/
kmb71k 發表於 2026-6-23 22:28 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 kmb71k 於 2026-6-23 22:30 編輯

都係果句
相信山上唔會鐘意呢啲尖沙咀擦邊皮嘅路線
仲會同14X 215X累鬥累
以上回應,是否可行?是否合適?
 樓主| s3m89 發表於 2026-6-24 17:40 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 s3m89 於 2026-6-24 17:41 編輯
kmb71k 發表於 2026-6-23 22:28
都係果句
相信山上唔會鐘意呢啲尖沙咀擦邊皮嘅路線
仲會同14X 215X累鬥累


若果19減一車至建議的213E,
213E有3+1輛車行,
才足夠時間做埋彌敦道北行梳士巴利道至加士居道段,
跟213X停站,預估行車時間增加27分鐘,
令全程循環線行車時間約97分鐘,每30分鐘一班。

現時只有3輛用作延長11X的資源去建議落213E,
所以集思廣益計到好盡可行方案。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
 樓主| s3m89 發表於 2026-6-24 17:50 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 s3m89 於 2026-6-24 17:57 編輯
S3BL100 發表於 2026-6-23 20:48
偏偏就係今時今日非繁和樂邨價值仲大過觀塘巿中心,行協和街落山又唔係做唔到返工客,而家人地要既就係行 ...


和14X、215X 重疊唔緊要,對安達臣居民嚟講沒有重疊,
3輛車跑每30分鐘一班要接駁到觀塘、啟隧轉車站、尖沙咀,以重點上落車位置和行車效率為前題計算到很盡,暫不去打算憑空增加派車的方案。
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
S3BL100 發表於 2026-6-24 21:27 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

s3m89 發表於 2026-6-24 17:50
和14X、215X 重疊唔緊要,對安達臣居民嚟講沒有重疊,
3輛車跑每30分鐘一班要接駁到觀塘、啟隧轉車站、尖 ...

問題係咁樣重疊法決定左條線潛在客源有幾多,你係咪想 213E 觀塘到尖沙咀一段載空氣?

尖沙咀刷邊固然無客,但唔刷邊都一樣係同 14X 215X 攬炒,一開始就唔應該拉 213E 落觀塘。或者咁講,你想做安達臣 - 觀塘 - xxx,觀塘 - xxx 本身就唔應該走去同其他線重疊,叉隻腳埋去自己打自己

一開始你就當左安達臣落觀塘得 213E 呢個選擇,但事實好明顯唔係咁。好拉唔拉拉 213E 搞到又攬炒,又無客,又做唔到協和街,成個方案零分重作
fb.com/scientisthk2usa/
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-25 12:38

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表