找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 山系關口線?

 火.. [複製鏈接]
dennis28a 發表於 2026-6-21 16:06 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
33606 發表於 2026-6-21 12:45
但皇崗B車都可以走到小西灣, 點解將軍澳同上水不值得擁有?

係運輸署角度,上水已經有非常充足關口服務
睇唔到有任何理由要再開新服務
惡意回復是不道德的行為。

                                    Advertisement

932gz6061 發表於 2026-6-21 20:01 | 顯示全部樓層
dennis28a 發表於 2026-6-20 21:46
架 A26 同 A28 咪又係日日咁開車
但因應皇崗大局,隔離公司拎住架 798 / 694 + B8 扭緊計

喂你地架299X搞掂左架580啦

唔係咁冇信心掛?
一定屎水潛入運吉唔比厹做乜做乜,總之就係屎水唔岩
kay 發表於 2026-6-21 20:08 | 顯示全部樓層
33606 發表於 2026-6-21 12:45
但皇崗B車都可以走到小西灣, 點解將軍澳同上水不值得擁有?

咁當初招976係咪諗住過關先


似無心插柳

但就咁搞到933 989開唔到全日
非誠無品老屈皆勿擾
3ASV174 發表於 2026-6-21 20:32 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JH_LE4612 發表於 2026-6-21 08:13
香園圍嗰陣已經用站位有限嚟ban新線,皇崗同理。甚至調翻轉,深圳灣本身就係一個好好嘅樣版比皇崗抄住嚟 ...

其實好似無人爭取 SP5B

只係有公司人開佢又要搶住開霸位
可能驚會俾 SP5A 攝到位
留意 SP5B 都唔係次次 SP5A 有服務佢都開

真係要開入將軍澳都可以 SP1 Vs SP9 同 98R Vs 796R 模式
將北孖山頭坑口止步,將南康城另一間做


如要討論,請先自貼差餉單一次
3ASV174 發表於 2026-6-21 20:34 | 顯示全部樓層
dennis28a 發表於 2026-6-20 21:46
架 A26 同 A28 咪又係日日咁開車
但因應皇崗大局,隔離公司拎住架 798 / 694 + B8 扭緊計

咁其實好簡單啫

有公司覺得自己條 798 + B8 夠做嘅話
真係招標新關口線咪唔好入標,直接用 798 轉乘對抗囉
如要討論,請先自貼差餉單一次
巴士的膠 發表於 2026-6-21 21:24 來自手機 | 顯示全部樓層
dennis28a 發表於 2026-6-21 16:06
係運輸署角度,上水已經有非常充足關口服務
睇唔到有任何理由要再開新服務 ...

咁元朗國呢?因為係法外之地,可以儲齊B1/2/9/276B特同A36?
GR614 發表於 2026-6-21 22:30 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

3ASV174 發表於 2026-6-21 20:32
其實好似無人爭取 SP5B

只係有公司人開佢又要搶住開霸位

個show 對象係香港人先會有SP5B
Jamesho81 發表於 2026-6-22 07:39 來自手機 | 顯示全部樓層
dennis28a 發表於 2026-6-21 16:06
係運輸署角度,上水已經有非常充足關口服務
睇唔到有任何理由要再開新服務 ...

咁去唔去到新皇崗
話晒第日新皇崗係深圳交通樞紐嚟
起碼兩條城際線會入去
就算第日北環支線入去都要轉兩次,夠晒理由嗱呱
kmb71k 發表於 2026-6-22 07:55 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-21 20:08
咁當初招976係咪諗住過關先

似無心插柳
但就咁搞到933 989開唔到全日

兩巴今時今日都唔太睇好港島東往返新界嘅全日巴士服務
986 989下繁仲要二合一變987仲要削減部份地區服務
所以全日服務機會好低

以上回應,是否可行?是否合適?
andy92 發表於 2026-6-22 09:29 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

3ASV174 發表於 2026-6-21 20:32
其實好似無人爭取 SP5B

只係有公司人開佢又要搶住開霸位

SP5B 應該轉型跟 52X 深井落橋

做青公沿線+掃管笏一直去到置樂景峰富泰,再入菁和田


咁先同 SP5A 有效分工
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-23 07:32

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表