【個人建議】開辦13A、重組13X, 296D
[複製鏈接]
|
本帖最後由 Lkopm 於 2026-6-22 13:32 編輯
JX9097 發表於 2026-6-22 10:55
296D咁樣入去啟麗度自轉真心搞唔掂
你唔搵219X去做?
尚德仲有796P
至於其他時間仲有幾多人搭?
|
|
|
|
|
|
|
|
EX-TL 發表於 2026-6-22 11:20
好想知13X 30分鐘兜完秀茂坪上得公路未, 213X(非招標線)做安秀道都貴過13X, 13X上多一層會唔加價? 如果唔加 ...
因為213E同213X個價差距真係太大,好難令居民滿意
時間方面秀茂坪會快咗,上面就都焗搭
|
|
|
|
|
|
|
|
其實係九巴用太過低價投番嚟, 安愉道屬西貢區, 佢就用比普遍市區(東九X線)仲要低價入, 如果九巴用山另一邊康盛條98P $11.3嚟做213E都唔係唔合理, 但佢就用$8.3做, 觀塘區安秀道213X就收$9.4, 根本亂嚟!!
曉麗苑落山一係和樂邨, 一係樂華邨, 而你揀入番秀明道, 之後先飛觀繞, 真係唔快, 如果係啟祥道燈位太慢, 可以諗諗唔行樂華邨, 康寧道直插落創紀之城, 再跟215X去啟福道都正常快過兜番入秀明道. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|