[路線消息]
九巴37、234X、235減班
火
[複製鏈接]
|
37算輕手,剩係往奧運最尾幾班先25,其他都15-20,以平線嚟講算係密,係成堆荃葵出西九只係僅次於35A,42A,44
至於234X,235真係無眼睇,夜晚十點幾仲頂閘都要減
|
|
|
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
|
|
|
|
|
WN4156 發表於 2026-6-22 09:46
37算輕手,剩係往奧運最尾幾班先25,其他都15-20,以平線嚟講算係密,係成堆荃葵出西九只係僅次於35A,42A,4 ...
37上下繁似乎太多投訴要加番班
講真37X少咗兩班車37直頭理應加兩班而唔係拉上補下
234X其實收車收到個時間表寫乜都係要睇ETA
夜晚九點半後尖麼開出黎又好少唔夠載,但派電床嘅話前後車隔20有機會太子開始要企
但深長荔夜晚不嬲無乜客上之餘仲會有人落 |
|
|
.
|
|
|
|
|
Ricky403 發表於 2026-6-22 10:20
37上下繁似乎太多投訴要加番班
講真37X少咗兩班車37直頭理應加兩班而唔係拉上補下
到時睇 SOS 就知 10-12 係拉上補下定係加車做啦 
佢肯還一架車畀 37 早繁我都老懷安慰 
至於夜晚個客量 我覺得開 30 都唔過份
起碼易啲夾時間先 |
|
|
尖沙咀 37X
|
|
|
|
|
荔廠同城巴喺呢區欠人欠車定咩
B線都冇咁快開
已經開始見到呢區啲路線瘋狂收車開30至40分鐘一班
呢區區議員幾時先肯關注下而唔係走去同人哋講要雙層火車
|
|
|
|
|
|
|
|
37夜晚真係減得輕手,以而家性格以為會直接落30 |
|
|
人必自侮,然後人侮之
|
|
|
|
|
當同樣收$6.7既美孚架2A,6C有客都直落三局減車下點會唔郁手處理三四奶級但同價的46,37.(倒不如叫巴士仔開返二三班平日去智芳街的37服等早上返校唔駛噤麻煩仲實際)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|