未來機場鐵路信號系統更新改造後,是否會加入自動識別並打開對應車門/幕門的功能?
[複製鏈接]
|
衆所周知,東涌綫與機場快綫車門數量不同,東涌綫一個車卡5對門,機場快綫一個車卡2對門。
而博覽館站雖然每個車卡安裝了5對幕門,原意係方便東涌綫列車停靠時打開5對車門,加快上車效率,但實際運作時只能打開2對車門&幕門。
同時如果遇上綫路故障,機場快綫列車臨時調度停靠東涌綫車站時,亦會導致部分幕門打開後正對車身而非車門,存在一定安全隱患。
未來是否會在信號系統更新改造時加入自動識別車門數量的功能,使得不論東涌綫列車停靠機場快綫月台,或者機場快綫列車停靠東涌綫月台,信號系統都可以自動識別到站列車的車門數量並只打開對應車門/幕門?即係:
- 東涌綫列車停靠博覽館站時,可以回歸原本設計,每卡打開全部5道車門&幕門
- 東涌綫列車停靠機場快綫其他車站時,只打開每卡2道幕門對應位置的車門,其他車門保持關閉
- 機場快綫列車停靠東涌綫月台時,每卡僅有對應車門位置的2道幕門打開,其他幕門保持關閉
|
|
|
|
|
|
|
|
印象中LAR 各車站PSD Local control panel 容許揀7/8卡,
如果係東涌綫月台, 亦可有掣揀埋機快定東涌綫開門模式
但實際操作上, 東涌綫博覽散場班次, 有關方面情願係喺個別車門貼哂label 暫停使用
(如個人記錯請指正) |
|
|
|
|
|
|
|
係唔係車未到/車未開門之前﹐就要選定?
如果係﹐就真係多餘。
部車到站就自動開門﹐根本無時間供車長去做設定。
至於東涌車做散場線﹐得一個站有5隻門﹐其他所有站都係2隻門。
比著我﹐lock車門好過。
唔lock門﹐去到市區車站全部車門就會打開﹐你話有什麼事。
******************************************
其實﹐機場車入東涌線月台﹐月台所有幕門都開晒﹐其實有什麼大問題?
出現的次數機率少﹐多一事倒不如少一事。
|
|
|
|
|
|
|
|
|
攪到敢複雜多個機會出問題...等如市區線新signal第三套backup |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 ytxmobile 於 2026-6-24 19:53 編輯
北京地鐵18號綫就有設計三開式幕門,可以自動識別到站列車為6卡/8卡並按照1+2或2+1方式開門。(6卡車與8卡車第6卡門位相差1米左右)
所以,自動識別車型並按照不同方式開門,在技術上有充分的可行性。
|
|
|
|
|
|
|
|
有心要做一定做到。
問題係﹐需要的機會係幾多?
值唔值得 / 有無需要做多一樣野出來?
做多樣野出來﹐又唔知要駛多幾多錢?
做多樣野出來﹐又唔知會唔會有鑊?
我就唔見得現時東涌線/機場快線幕門﹐在運作上有危險性問題存在。
出現機場車入東涌線月台﹐機會微乎其微。
東涌車做散場﹐又會在車廠lock晒門﹐以配合市區車站的幕門。
既然用得著的機會甚微﹐攪咁多野出來做乜。
不過﹐我都歡迎你向MTR提交意見﹐睇下MTR會唔會考慮你的意見
。
|
|
|
|
|
|
|
|
如果出東涌綫車做博覽館散場,去到市區係停機場快綫月台定係東涌綫月台?
|
|
|
|
|
|
|
|
clivetock 發表於 2026-6-24 23:40
如果出東涌綫車做博覽館散場,去到市區係停機場快綫月台定係東涌綫月台?
...
全程機場快綫月台
而且,機場站係可以上車的 |
|
|
|
|
|
|
|
為咗一啲一年都未必有一次嘅應變措施
去重新設計訊號系統、幕門系統
有點妙想天開
唔係做唔做到,而係有冇需要咁做 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|