[文章推介]
城巴待出牌E500 正陸續加裝行李架
[複製鏈接]
|
新巴於2019年訂購14部12米Enviro500巴士(5852-5865),存放多時尚未出牌,去年開始陸續噴上新城巴色彩後,到近日開始陸續由青馬車場運回創富道車廠。消息指巴士正於廠內加裝行李架,令下層的佈局與同時配備雙輪椅位及行李架的 8484-8489 相若。
相片由青馬轉車客及碼頭工人提供, 謹此致謝.
|
|
|
https://linktr.ee/hkitalk
|
|
|
|
|
|
|
|
https://linktr.ee/hkitalk
|
|
|
|
|
|
|
|
https://linktr.ee/hkitalk
|
|
|
|
|
|
|
|
https://linktr.ee/hkitalk
|
|
|
|
|
|
要加行李架點解唔喺本來有嘅5840-5851上裝回? |
|
|
中華民國九十二年雙十國慶註冊
|
|
|
|
|
本帖最後由 tt777 於 2026-6-25 15:49 編輯
有咩問題先,個個都係搵歐六新車裝行李架,
綠巴買新車,老九搵復古E6X裝行李架,你搵架歐五舊頭裝行李架行新口岸係咩意思先,
同埋人哋本身係得行李架only,而唔係雙輪椅+行李架。
講就講分豬肉,但都要巴士公司入標書參與先有得分比你,點都要滿足入標最低門檻/條件,
點都會要求巴士公司為新口岸加多幾架新車落去
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|