找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
dcbf905 發表於 2026-6-25 19:17 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
本帖最後由 dcbf905 於 2026-6-25 19:18 編輯
HR1377 發表於 2026-6-25 17:56
沙膠遲早會要求增設7和86C BBI🤭

RPP已經話左會加 7 > 86C/87D BBI
BBI.png
為何不盡力把事情做到最好

                                    Advertisement

hkitalk.media 發表於 2026-6-25 19:24 | 顯示全部樓層
本帖最後由 hkitalk.media 於 2026-6-25 21:15 編輯


在爭議聲中,運輸署修改了2026-27沙田區巴士路線計劃中部份項目。運輸署原建議縮減89B線並將80號線改道繞經新翠及新蒲崗,署方最終決定80線會維持原線,但89B會繼續改為繁忙時間路線及縮短至彩虹。


​另一方面,81C縮短服務時間、86A取消、286A與86C線重組方案則會落實,運輸署會將86C線往利安方向改為全日繞經大圍,並增設轉乘優惠以維持原有車費。

89B.png

https://linktr.ee/hkitalk
hkitalk.media 發表於 2026-6-25 19:24 | 顯示全部樓層
本帖最後由 hkitalk.media 於 2026-6-25 19:30 編輯

st1.png
特別鳴謝: FBI2

st2.png

st3.png

st4.png


https://linktr.ee/hkitalk
Togepi 發表於 2026-6-25 19:29 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

KG1428 發表於 2026-6-25 12:55
89B主要都係農曆新年叫做有客仔
縮減服務後即係鼓勵黃大仙客仔步行去鑽石山站搭屯馬線 ...

咁其實殺線剩係農曆年嗰幾日紅日開架89R已經好夠

仲可以借啲依收貴啲
中六嘅小刺蛋 ;(
KG1428 發表於 2026-6-25 20:14 | 顯示全部樓層
其實沙田Cut車Cut線最大影響就係市區舊區
石硤尾26年前有
86/86A/86C/87/87A/87B (6條)
好快剩低
86/286A/86C/87B(3條半)
黃大仙26年前有
82X/84M/85C/85M/89/89B
好快剩低
82X/84M(1條)/85M/89/89B(半條)
(3條半)
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
KG1428 發表於 2026-6-25 20:16 | 顯示全部樓層
dcbf905 發表於 2026-6-25 19:17
RPP已經話左會加 7 > 86C/87D BBI

7又係30分鐘一班

86C又係30分鐘一班

即係有等於無
不如直接搭屯馬線好過
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車
JX9097 發表於 2026-6-25 20:42 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-25 18:03
新田圍基本上3條巴士線就夠,一條叫81K,一條叫281,一條叫282.

如果整到條新田圍版嘅211又無所謂
如要討論,請先人身攻擊一次😇
Ravenclaw 發表於 2026-6-25 21:13 | 顯示全部樓層
86C竟然喺keep北行全日行大圍而非南行...

咁即喺286A有後著啦...
 樓主| AE367 發表於 2026-6-25 21:25 來自手機 | 顯示全部樓層
tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:26
你真係旨意而家班已完會幫到你?

淨係今次86C經返大圍冇一個馬鞍山已完出過聲已經知佢地咩料啦!

整慢架86C然後焗你搭286C嘛

你懂的
szeto993 發表於 2026-6-25 21:27 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-25 18:03
新田圍基本上3條巴士線就夠,一條叫81K,一條叫281,一條叫282.



啱架啦,畀條A42又話上山坐唔方便,畀條頭站市區線又嫌兜,聲稱一站40人養唔起280P又要嘈,留返駁腳線就得架啦
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 09:37

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表