[轉載/新聞]
冠忠公佈 2025-26 業績 純利大升九成至 2.4 億
火
[複製鏈接]
|
冠忠巴士公佈 2025-26 全年業績,受惠於本地及跨境客運全面復甦,集團純利按年大幅飆升九成至約2.4億元。
在巴士營運方面,得益於嶼巴上年度第四季加價,嶼巴及專線小巴今年成功轉虧為盈,整體乘客量亦增長約4.5% 。嶼巴現正優化服務以配合東涌北新發展區的人口遷入 ;同時亦計劃進一步加強前往南大嶼山郊野公園各景點與海灘的公共交通接駁。非專利巴士業務本年度收入按年顯著增長達13.8% 。
|
|
|
https://linktr.ee/hkitalk
|
|
|
|
|
業績報告內值得留意:
「智慧出行」與前沿科技部署:
自動駕駛(L4級):在香港自動駕駛領域站穩腳跟。旗下的自動駕駛巴士服務預計將於 2026年底前 在香港國際機場(連接邊境口岸與航天城)投入商業運作;並在錦繡花園、易泊飛及西九文化區進行沙盒與公開道路測試,已協助或取得3張先導牌照。
低空經濟(eVTOL):與「億航智能」合作,引進 EH216-S 無人駕駛電動垂直起降飛機,正積極申請先進低空經濟監管沙盒試點,籌備在數碼港進行首次無乘客試飛,長遠有望與其豪華轎車業務形成高端互補。
|
|
|
https://linktr.ee/hkitalk
|
|
|
|
|
(連接邊境口岸與航天城) 係咪代表B4可以執 |
|
|
|
|
|
|
|
Man@MFHK 發表於 2026-6-26 08:21
即係唔使鬆章新B線俾佢救亡啦?
佢堆嶼南線其實好好賺,分條屯門洪水橋至皇崗俾佢,日後大把錢賺,因為客量預期穩步上升,又唔怕冇車爆鑊搞到俾人上報紙圍攻。
屯門班友已經頂唔順馬亞木。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
屯門主打係小巴...
條巴士線過埋洪水橋上公路...小巴分分鐘已經到左新皇崗,況且屯門只停巿中心....
|
|
|
|
|
|
|
|
冇咁快,等sky 11駁HZMB架PRT起好先摺得
|
|
|
要求香港巴士服務全面採納新加坡巴士模式
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|