找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線消息] 九巴87K、285修訂班次

  [複製鏈接]
WN4156 發表於 2026-6-26 19:24 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ADVERTISEMENT
本帖最後由 WN4156 於 2026-6-26 19:33 編輯

87K加班
285減班,通告有錯,估計六日25分鐘時段係去到2130



IMG_3539.jpeg
IMG_3540.jpeg
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日

                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 19:28 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 FBI2 於 2026-6-26 19:30 編輯

下年rip應該見85雙分

87K竟然仲有得加
成世人只懂玩巴士
Jim 發表於 2026-6-26 19:52 | 顯示全部樓層
睇埋隔離85時間表,到時兩條線大部分時間一齊開

星期六       
05:40 - 12:20        25
12:20 - 14:00        20
14:00 - 20:40        25
20:40 - 23:10        30
星期日及公眾假期       
05:40 - 20:40        25
20:40 - 23:10        30

JX9097 發表於 2026-6-26 20:08 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

九巴通告幾耐無見過「加強服務」😂
如要討論,請先人身攻擊一次😇
RyanPun 發表於 2026-6-26 20:08 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-26 19:28
下年rip應該見85雙分

87K竟然仲有得加

有冇諗過,87K 開8分,除咗大學頭站開出之外,後面啲站嘅班次完全係散哂?
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
tommy14D 發表於 2026-6-26 20:10 來自手機 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-26 19:28
下年rip應該見85雙分

87K竟然仲有得加

285 其實保留上課天班次已經可以,其他時間加曬短途分段畀個班長途
ENS529 發表於 2026-6-26 20:22 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 19:28
下年rip應該見85雙分

87K竟然仲有得加

犧牲其它馬鞍山北上路線(如274)嘅發展
換來用87K推班客落大學站轉火車就算數
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 20:23 來自手機 | 顯示全部樓層
其實285可以改做上課日瀝源止步…

20一下減到落30應該都真係蝕咗好耐先咁做,始終大家都上晒火車站搭小巴,搭巴士都係88X 798,未輪到285

用85雙分斬咗佢算啦,如果真係要沙市上車,應該唔會85 280X都一齊冇車嘅
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
AE367 發表於 2026-6-26 20:33 來自手機 | 顯示全部樓層
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 20:23
其實285可以改做上課日瀝源止步…

20一下減到落30應該都真係蝕咗好耐先咁做,始終大家都上晒火車站搭小巴 ...

改285上沙田站平台?
ENS529 發表於 2026-6-26 20:37 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

AE367 發表於 2026-6-26 20:33
改285上沙田站平台?

巴士點都唔會夠小巴車海爭,無謂強求啦...
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 05:41

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表