[KMB]
19/6 EU9041 @ 73A - 7
[複製鏈接]
|
但係我 5 點幾見到架 6 車 FZ6723 返彩園喎
*架 9041 係 5 點 08 分到係華明往彩園 |
|
|
要針對ADL呢間如此垃圾既車廠,理由唔需要多
|
|
|
|
|
[quote]原帖由 [i]fuwing[/i] 於 2008-6-20 02:36 發表 [url=http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/redirect.php?goto=findpost&pid=1203512&ptid=303179]http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif[/url]FZ6723 係6 車?? [/quote]
今個月 6723 係 6 車 |
|
|
要針對ADL呢間如此垃圾既車廠,理由唔需要多
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|