[路線計劃/RPP]
2026/27 黃大仙區RPP結果
火...
[複製鏈接]
|
WN4156 發表於 2026-6-26 15:19
起碼繁時93K要開12-15,依家93K同95M最繁忙一小時分別有76同65 %,超過最繁忙一小時60%減班線,一班不加 ...
如果仲有新民主同盟班議員應該會ban |
|
|
|
|
|
|
|
WN4156 發表於 2026-6-26 15:19
起碼繁時93K要開12-15,依家93K同95M最繁忙一小時分別有76同65 %,超過最繁忙一小時60%減班線,一班不加 ...
會加,加俾98A。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
同81C一樣
開咗先例
其餘同類合併必定如雨後春筍一樣
嚟緊呢兩年嘅RPP應該會好好睇
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
直覺覺得九巴下年會夾硬掟條290上去
主力做安達臣《》葵荃
將軍澳?
咩嚟㗎?食得㗎?
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
少年,你太年輕了
5/ 11只要將5拉去西九就搞掂
成條11食埋落肚
佐敦道可以坐3C去黃大仙
富山?who cares?
21真係執著下路嘅咪畀個轉乘你
叫你收聲,簡單
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
但佢個原因係「配合乘客需求加強往來坑口及觀塘的服務」
一日唔知有無五十人會坐98A往來坑口及觀塘呢?🤡
人唔笑,狗都吠
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
當年3/10合拼結果咪又係兜到癲,依家仲有得玩短途分段,拉長203E之餘返放學時間再復活條3P就搞得掂。
|
|
|
|
|
|
|
|
JX9097 發表於 2026-6-26 15:41
但佢個原因係「配合乘客需求加強往來坑口及觀塘的服務」
一日唔知有無五十人會坐98A往來坑口及觀塘呢?🤡 ...
特工可以答你:有!
|
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
5AD同8AP合併一條線都得囉
|
|
|
新造的人、如鷹展翅上騰。
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|