找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026/27 黃大仙區RPP結果

 火... [複製鏈接]
66702686 發表於 2026-6-26 15:32 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
WN4156 發表於 2026-6-26 15:19
起碼繁時93K要開12-15,依家93K同95M最繁忙一小時分別有76同65 %,超過最繁忙一小時60%減班線,一班不加 ...

如果仲有新民主同盟班議員應該會ban

                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 15:33 來自手機 | 顯示全部樓層
WN4156 發表於 2026-6-26 15:19
起碼繁時93K要開12-15,依家93K同95M最繁忙一小時分別有76同65 %,超過最繁忙一小時60%減班線,一班不加 ...

會加,加俾98A。
成世人只懂玩巴士
JX9097 發表於 2026-6-26 15:33 | 顯示全部樓層
10598C 發表於 2026-6-26 14:59
3B 11 過得,即係下年會見到 5 11 合併做一條慈雲山 - 尖沙咀嘅循環線
然後下路車正式成為上路車替代,咁 2 ...

同81C一樣
開咗先例
其餘同類合併必定如雨後春筍一樣

嚟緊呢兩年嘅RPP應該會好好睇
如要討論,請先人身攻擊一次😇
JX9097 發表於 2026-6-26 15:35 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

ENS529 發表於 2026-6-26 15:11
290A得嗰兩班特車拉一格上安愉道就唔得,
而11X成條線拉上兩格行成個安達臣又可以... ...

直覺覺得九巴下年會夾硬掟條290上去
主力做安達臣《》葵荃
將軍澳?
咩嚟㗎?食得㗎?
如要討論,請先人身攻擊一次😇
JX9097 發表於 2026-6-26 15:36 | 顯示全部樓層
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08
5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩

21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。 ...

少年,你太年輕了

5/ 11只要將5拉去西九就搞掂
成條11食埋落肚
佐敦道可以坐3C去黃大仙
富山?who cares?

21真係執著下路嘅咪畀個轉乘你
叫你收聲,簡單
如要討論,請先人身攻擊一次😇
JX9097 發表於 2026-6-26 15:38 | 顯示全部樓層
66702686 發表於 2026-6-26 15:32
如果仲有新民主同盟班議員應該會ban

呢個世界無如果
時光可以倒流嘅話
香港唔使咁折墮
如要討論,請先人身攻擊一次😇
JX9097 發表於 2026-6-26 15:41 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 15:33
會加,加俾98A。

但佢個原因係「配合乘客需求加強往來坑口及觀塘的服務」
一日唔知有無五十人會坐98A往來坑口及觀塘呢?🤡
人唔笑,狗都吠

如要討論,請先人身攻擊一次😇
toyl 發表於 2026-6-26 15:45 | 顯示全部樓層
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08
5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩

21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。 ...

當年3/10合拼結果咪又係兜到癲,依家仲有得玩短途分段,拉長203E之餘返放學時間再復活條3P就搞得掂。
FBI2 發表於 2026-6-26 15:48 來自手機 | 顯示全部樓層
JX9097 發表於 2026-6-26 15:41
但佢個原因係「配合乘客需求加強往來坑口及觀塘的服務」
一日唔知有無五十人會坐98A往來坑口及觀塘呢?🤡 ...

特工可以答你:有!

成世人只懂玩巴士
Choi 發表於 2026-6-26 15:48 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08
5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩

21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。 ...

5AD同8AP合併一條線都得囉
新造的人、如鷹展翅上騰。
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 08:10

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表