找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
RyanPun 發表於 2026-6-14 17:45 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
LN9267 發表於 2026-6-14 15:58
當然吧,新界東以往一直靠東鐵北上,東鐵過境費貴,巴士潛力大。B8到的香園圍然後過到蓮塘是深圳東部也這 ...

你見新界東(非B8範圍)有人為咗平車費、唔介意轉車、唔揀MTR過關,甚至連馬鞍山出石門轉B8都聽過,就知需求一直唔係冇。
一句『生態平衡』就可以無視本身服務表現嘅,咪有得佢哋中蕉皮囉,自己選擇搵嗱屎上身冇人可以阻止。
反正我就坐定定食花生、等睇派大獎比椰汁公司嘅。




最愛的、城巴的、667的、一個傻佬

                                    Advertisement

YP5520 發表於 2026-6-14 17:59 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-14 17:40
我支持此罰則應用於香港所有公共交通營辦商

我都贊成呀,但運輸署/政府肯做先算
山陽岡山 發表於 2026-6-14 18:01 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-14 17:40
我支持此罰則應用於香港所有公共交通營辦商

首先學日本打大出警告信先
KE7066 發表於 2026-6-14 18:06 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

YP5520 發表於 2026-6-14 17:31
恃住做得點差都唔駛交牌係咁㗎啦,你試吓收1班車罰1000,載唔晒客罰100000,睇吓仲敢唔敢咁放肆?
...

不如問邊個唔敢先

太公擺明驚大家交牌煩親自己
你罰得嚴兼離地大家只會排住隊交牌
一日成個巴士業都係九成路線垂死掙扎咁款一日都難拆

RH7539 發表於 2026-6-14 18:15 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-6-14 17:45
你見新界東(非B8範圍)有人為咗平車費、唔介意轉車、唔揀MTR過關,甚至連馬鞍山出石門轉B8都聽過,就知 ...

可以拭目以待,會費公司為新界居民製造驚喜
可能會發生:3M 雙層全面撤退,東涌單層車海
ENS529 發表於 2026-6-14 18:37 來自手機 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-14 17:40
我支持此罰則應用於香港所有公共交通營辦商

至多都係喺樂悠卡補貼嗰度扣,
喺香港玩罰款接近無可能...

不過都係搞掂咗塞車問題先啦,
否則個個度行車時間度到極度緊湊,
司機唔跑,而無車開時就賴路面塞車返唔切,
到時咪又盞令署方難堪...
hk20020062 發表於 2026-6-14 18:59 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 hk20020062 於 2026-6-14 19:01 編輯
RH7539 發表於 2026-6-14 15:35
既然運輸署覺得平衡生態重要啲,咁呢一點就要運輸署決定。
基本上,阿豬阿狗都會知道,只要天庭一個Whats ...

我提議屯門線「全日」氹愚巴安份守己
山陽岡山 發表於 2026-6-14 19:19 | 顯示全部樓層
hk20020062 發表於 2026-6-14 18:59
我提議屯門線「全日」氹愚巴安份守己

屯門線全日係懲罰年年有意外嘅44系嘅最好方法
DC3938 發表於 2026-6-14 20:03 來自手機 | 顯示全部樓層
山陽岡山 發表於 2026-6-14 19:19
屯門線全日係懲罰年年有意外嘅44系嘅最好方法

經洪福邨時間已經夠由市中心去上水!
 樓主| FBI2 發表於 2026-6-14 20:10 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RH7539 發表於 2026-6-14 18:15
可以拭目以待,會費公司為新界居民製造驚喜
可能會發生:3M 雙層全面撤退,東涌單層車海
...

如果識咁玩,B2系晨早做左啦.

成世人只懂玩巴士
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 09:48

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表