找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026/27 黃大仙區RPP結果

 火... [複製鏈接]
ENS529 發表於 2026-6-26 18:35 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
AVC51 發表於 2026-6-26 16:56
區棍果然係區棍
16P大角咀0補償都通過到


算罷啦,沒有期望就沒有失望...

九龍公司一向對九龍市區都唔會上心做...

更加唔使望佢下年會彈條16E之類嘅中九繞車出嚟做大角咀生意...

                                    Advertisement

1181174166 發表於 2026-6-26 18:38 來自手機 | 顯示全部樓層
5/11唔使合併
一係叫你轉28,再唔係11同樣服務油尖旺
10598C 發表於 2026-6-26 18:40 來自手機 | 顯示全部樓層
流星☆雨 發表於 2026-6-26 17:56
到時先難合併 5 11

11 好可能會唔覺意養咗 慈雲山富山 - 鑽石山鳳德 呢條流水,但係 5 孭住彩虹總站同埋 ...

要養的話,3B 一早做緊呢段路
何況去鳳德擦邊仲有 203E,本身絕大部份人都搭 19 系小巴
鑽石山站又有出口去彩虹道

完善後嘅區議會,好可能唔會當呢點係 valid point
天空之神 發表於 2026-6-26 20:20 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

5/11 合併

93K/95 合併

指日可待
.
FBI2 發表於 2026-6-26 20:27 | 顯示全部樓層
li1872903 發表於 2026-6-26 16:58
食左16架車又冇比返佢

16X日後減班CUT時,都應該唔會俾番車16.

成世人只懂玩巴士
jacky03 發表於 2026-6-26 20:51 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-26 15:33
會加,加俾98A。

Lm無耐又減返
強烈建議重組將軍澳區巴士路線
S3BL100 發表於 2026-6-26 21:03 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 15:16
點解唔得?

將5拉上慈中,延長至九龍站,佐敦道交俾14雙分,咁就可以將11上路。 ...

使乜拉 5 去九龍站又加 14 雙向分段,直接循環先尖咀然後經九龍公園徑上返佐敦咪得,九龍站都唔使入

尖咀返歸分別仲有 5C 同 28,當谷客落呢兩條線都好,尖東唔想兜佐敦先返歸咪畀多 $0.9 囉。反而 11 黃大仙方向似乎遠比佐敦方向多客,我唔認為有需要倒晒然後畀 14 加雙向分段

而且做循環用車數目都幾肯定少過經尖咀擺到九龍站咁入

不過如果長遠真係想 5 11 合併,現階段上埋慈雲山製造龐大收費漏洞就真係傻仔
fb.com/scientisthk2usa/
cwsj2003 發表於 2026-6-26 21:07 | 顯示全部樓層
本帖最後由 cwsj2003 於 2026-6-26 21:29 編輯

15-20已經加密,將來60分鐘一班,加車做30分鐘直頭超級頻密班次繁忙同非繁忙同一條路線可以唔同總站真係嫌唔夠亂
S3BL100 發表於 2026-6-26 21:11 | 顯示全部樓層
流星☆雨 發表於 2026-6-26 17:56
到時先難合併 5 11

11 好可能會唔覺意養咗 慈雲山富山 - 鑽石山鳳德 呢條流水,但係 5 孭住彩虹總站同埋 ...

仲有黃大仙站往來慈雲山唔知會唔會無啦啦養到客


其實而家都好明顯籌謀緊 5 11 合併,但好多時就係鳳德道 vs 彩虹邨/啟鑽苑呢類騎呢位,做之前唔諗清楚,之後就為本來相當合理下一步帶來唔少麻煩。但偏偏富山 - 彩虹道 - 上路一段係唔可能有足夠客量 5 11 左擁右抱,已經唔計回程 116

今次 RPP 出台前我 F1 都提出過 5 11 直接合併左先,但唔會有收費漏洞(全程繼續 $6.7 而且唔使上慈雲山),亦唔會有鳳德道 vs 彩虹邨問題

我到呢一刻都未放棄過用廢線換 2P 全日呢個念頭。樂觀少少第時 5 11 真係合併,慈雲山往來鳳德道咪畀 2P 來回做,到時 5 11 合併慳到既車都夠開 2P 全日了。不過到時咁做係一定難過今日直接 3B 換 2P 然後 5 11 直接合併。11 食 3B 睇落好似好醒但短視左少少,想做下一步隨時因為鳳德道問題搞到弄巧反拙
fb.com/scientisthk2usa/
kay 發表於 2026-6-26 21:38 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

S3BL100 發表於 2026-6-26 21:11
仲有黃大仙站往來慈雲山唔知會唔會無啦啦養到客

富山-彩虹推去3D問題都唔係大

係彩虹總站去紅土尖可能就要行遠少少坐車

反而講吊腳位最後應該係留鳳德


非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 06:59

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表