[路線計劃/RPP]
2026/27 黃大仙區RPP結果
火...
[複製鏈接]
|
AVC51 發表於 2026-6-26 16:56
區棍果然係區棍
16P大角咀0補償都通過到
算罷啦,沒有期望就沒有失望...
九龍公司一向對九龍市區都唔會上心做...
更加唔使望佢下年會彈條16E之類嘅中九繞車出嚟做大角咀生意... |
|
|
|
|
|
|
|
5/11唔使合併
一係叫你轉28,再唔係11同樣服務油尖旺 |
|
|
|
|
|
|
|
流星☆雨 發表於 2026-6-26 17:56
到時先難合併 5 11
11 好可能會唔覺意養咗 慈雲山富山 - 鑽石山鳳德 呢條流水,但係 5 孭住彩虹總站同埋 ...
要養的話,3B 一早做緊呢段路
何況去鳳德擦邊仲有 203E,本身絕大部份人都搭 19 系小巴
鑽石山站又有出口去彩虹道
完善後嘅區議會,好可能唔會當呢點係 valid point |
|
|
|
|
|
|
|
Lm無耐又減返
|
|
|
強烈建議重組將軍澳區巴士路線
|
|
|
|
|
使乜拉 5 去九龍站又加 14 雙向分段,直接循環先尖咀然後經九龍公園徑上返佐敦咪得,九龍站都唔使入
尖咀返歸分別仲有 5C 同 28,當谷客落呢兩條線都好,尖東唔想兜佐敦先返歸咪畀多 $0.9 囉。反而 11 黃大仙方向似乎遠比佐敦方向多客,我唔認為有需要倒晒然後畀 14 加雙向分段
而且做循環用車數目都幾肯定少過經尖咀擺到九龍站咁入
不過如果長遠真係想 5 11 合併,現階段上埋慈雲山製造龐大收費漏洞就真係傻仔
|
|
|
fb.com/scientisthk2usa/
|
|
|
|
|
本帖最後由 cwsj2003 於 2026-6-26 21:29 編輯
15-20已經加密,將來60分鐘一班,加車做30分鐘直頭超級頻密班次 繁忙同非繁忙同一條路線可以唔同總站真係嫌唔夠亂 |
|
|
|
|
|
|
|
仲有黃大仙站往來慈雲山唔知會唔會無啦啦養到客
其實而家都好明顯籌謀緊 5 11 合併,但好多時就係鳳德道 vs 彩虹邨/啟鑽苑呢類騎呢位,做之前唔諗清楚,之後就為本來相當合理下一步帶來唔少麻煩。但偏偏富山 - 彩虹道 - 上路一段係唔可能有足夠客量 5 11 左擁右抱,已經唔計回程 116
今次 RPP 出台前我 F1 都提出過 5 11 直接合併左先,但唔會有收費漏洞(全程繼續 $6.7 而且唔使上慈雲山),亦唔會有鳳德道 vs 彩虹邨問題
我到呢一刻都未放棄過用廢線換 2P 全日呢個念頭。樂觀少少第時 5 11 真係合併,慈雲山往來鳳德道咪畀 2P 來回做,到時 5 11 合併慳到既車都夠開 2P 全日了。不過到時咁做係一定難過今日直接 3B 換 2P 然後 5 11 直接合併。11 食 3B 睇落好似好醒但短視左少少,想做下一步隨時因為鳳德道問題搞到弄巧反拙
|
|
|
fb.com/scientisthk2usa/
|
|
|
|
|
富山-彩虹推去3D問題都唔係大
係彩虹總站去紅土尖可能就要行遠少少坐車
反而講吊腳位最後應該係留鳳德
|
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|