找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
RyanPun 發表於 2026-6-14 21:54 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
FBI2 發表於 2026-6-14 20:10
如果識咁玩,B2系晨早做左啦.

呢間公司都出哂名廢,既然咁想中蕉皮就中飽佢。我係你就有骨氣啲,唔需要下下都做好人幫手執、有得班人執返自己啲屎。
有陣時齋做旁觀者,都算係放過自己。



最愛的、城巴的、667的、一個傻佬

                                    Advertisement

Jamesho81 發表於 2026-6-14 22:48 來自手機 | 顯示全部樓層
RyanPun 發表於 2026-6-14 21:54
呢間公司都出哂名廢,既然咁想中蕉皮就中飽佢。我係你就有骨氣啲,唔需要下下都做好人幫手執、有得班人執 ...

其實一開始派啲甜頭俾紅公司
N73做埋日間服務咪唔會有依個煩惱
咪唔怕島主中烏龜做唔掂,起碼有紅公司包到新界東嗰底
運吉成日就怕踩中東鐵條尾,永遠都出唔到啲正常路線
好地地派條線俾紅頂雞頭唔得嘅
西記West 發表於 2026-6-15 00:04 來自手機 | 顯示全部樓層
Jamesho81 發表於 2026-6-14 22:48
其實一開始派啲甜頭俾紅公司
N73做埋日間服務咪唔會有依個煩惱
咪唔怕島主中烏龜做唔掂,起碼有紅公司包 ...

等睇已完成功爭取
hadboy5 發表於 2026-6-15 00:35 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

西記West 發表於 2026-6-15 00:04
等睇已完成功爭取

拉273D或276D入去,乜都解決曬
kay 發表於 2026-6-15 06:53 | 顯示全部樓層
會費公司做會唔會做到咩色都有

車要搵其實唔難
差在要幾多先夠
非誠無品老屈皆勿擾
JH_LE4612 發表於 2026-6-15 09:19 來自手機 | 顯示全部樓層
樂仔〞 發表於 2026-6-14 16:58
嶼巴如果一定只能出雙層就真係做唔掂新東線
但如果外援都收貨嘅話 , 嶼巴搵車應該反而容易過九城


B2冇啲非過境流水咪可以,啟德屯門同理,大烏龜嘅過境非過境比例分分鐘一比一,用單門旅遊巴肯定過鐘。
kingprowm 發表於 2026-6-15 15:23 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

其實應該都大局已定吧

應該冇乜理由將葵翠或烏龜沙交由椰汁經營掛
leefung 發表於 2026-6-15 15:35 | 顯示全部樓層
hk20020062 發表於 2026-6-14 18:59
我提議屯門線「全日」氹愚巴安份守己

屯門本身有44B系去皇崗,假日屯門線係幫補小巴運力問題...

平日行小巴已經夠...只係點調度上水/蓮塘/粉嶺車去支援皇崗...

另外現有資源下,最好係黃巴行烏龜,葵芳行紅巴,椰汁行屯門/啟德...
而啟德有潛力改行行鑽石山/黃大仙全日去皇崗.....
leefung 發表於 2026-6-15 15:43 | 顯示全部樓層
山陽岡山 發表於 2026-6-14 19:19
屯門線全日係懲罰年年有意外嘅44系嘅最好方法

如果要罰,運吉一早比261S玩半全日...

Jamesho81 發表於 2026-6-15 15:45 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

kay 發表於 2026-6-15 06:53
會費公司做會唔會做到咩色都有

車要搵其實唔難

做烏龜都好易抽車
抽中大,培僑,聽濤雅苑
再抽帝都環島都夠佢做
差在冇低地台冇企位
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 11:03

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表