hadboy5 發表於 2026-6-15 00:35
拉273D或276D入去,乜都解決曬
拎條現成N73做日間最直接
重點係拉得長先收得貴
拉273D肯定唔會 |
|
|
|
|
|
|
|
Jamesho81 發表於 2026-6-15 15:46
拎條現成N73做日間最直接
重點係拉得長先收得貴
拉273D肯定唔會
273D負責執屎姐,如果會費公司搶到烏龜沙,回車快又快到上水兼到粉嶺南,又可以善用廢線,一舉幾得 |
|
|
|
|
|
|
|
Jamesho81 發表於 2026-6-15 15:45
做烏龜都好易抽車
抽中大,培僑,聽濤雅苑
再抽帝都環島都夠佢做
棍頭不能做專利 |
|
|
最大簽名長度40文節最大簽名長度40文節最大
|
|
|
|
|
hadboy5 發表於 2026-6-15 16:56
273D負責執屎姐,如果會費公司搶到烏龜沙,回車快又快到上水兼到粉嶺南,又可以善用廢線,一舉幾得 ...
我係紅公司梗係執盡啲屎
照開N73日間,不過多人就開北區短棍
反正北區有拍卡機咪玩到分段
主線順手做大埔同沙田,一舉三得
島主點擺爛都唔驚,紅公司一線做晒新界東
善用273D不如善用N73,反正通宵都佢玩晒
補多個日間就全日24小時都係佢,走線都唔駛再劃 |
|
|
|
|
|
|
|
B2 拆 B2P 已經表示佢唔志在流水
事實上 B 線都唔應該兼做流水,專心做過境客就好
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
3ASV174 發表於 2026-6-15 17:56
B2 拆 B2P 已經表示佢唔志在流水
事實上 B 線都唔應該兼做流水,專心做過境客就好
但係新皇崗烏溪沙線又係咁劃線
仲要做埋古洞北 |
|
|
|
|
|
|
|
綜合版內各路權威到這一刻訊息嘅交集
「皆大歡喜」或更細緻嘅「三份禮物」論
似是最正路結果,差異只在「花落誰家」
如果爆冷,訊息量同背後嘅「微言大義」
對後續嘅影響,非常值得「玩味」!
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 FBI2 於 2026-6-15 19:07 編輯
MANN1579 發表於 2026-6-15 18:28
綜合版內各路權威到這一刻訊息嘅交集
「皆大歡喜」或更細緻嘅「三份禮物」論
似是最正路結果,差異只在「花 ...
會費中大獎都是一個好事呀,區佬覺得係新野,當然後續就不好說。
不過,到時搵會費阿媽整條貴價跑狗係隔離都清到客既,仲要有豪華3+2座。
俾個機會交下會費。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
MANN1579 發表於 2026-6-15 18:28
綜合版內各路權威到這一刻訊息嘅交集
「皆大歡喜」或更細緻嘅「三份禮物」論
似是最正路結果,差異只在「花 ...
九巴一條荔翠搭條N73全日已經夠哂飽 |
|
|
|
|
|
|
|
跑狗無乘車優惠㗎,不過唔緊要,大家有份承受,睇表演,反正新東區佬夠曬惡,整多條後備線都係能力範圍內
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|