找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
Jamesho81 發表於 2026-6-15 15:46 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
hadboy5 發表於 2026-6-15 00:35
拉273D或276D入去,乜都解決曬


拎條現成N73做日間最直接
重點係拉得長先收得貴
拉273D肯定唔會

                                    Advertisement

hadboy5 發表於 2026-6-15 16:56 來自手機 | 顯示全部樓層
Jamesho81 發表於 2026-6-15 15:46
拎條現成N73做日間最直接
重點係拉得長先收得貴
拉273D肯定唔會

273D負責執屎姐,如果會費公司搶到烏龜沙,回車快又快到上水兼到粉嶺南,又可以善用廢線,一舉幾得
B.B.B. 發表於 2026-6-15 17:00 來自手機 | 顯示全部樓層
Jamesho81 發表於 2026-6-15 15:45
做烏龜都好易抽車
抽中大,培僑,聽濤雅苑
再抽帝都環島都夠佢做

棍頭不能做專利
最大簽名長度40文節最大簽名長度40文節最大
Jamesho81 發表於 2026-6-15 17:40 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

hadboy5 發表於 2026-6-15 16:56
273D負責執屎姐,如果會費公司搶到烏龜沙,回車快又快到上水兼到粉嶺南,又可以善用廢線,一舉幾得 ...

我係紅公司梗係執盡啲屎
照開N73日間,不過多人就開北區短棍
反正北區有拍卡機咪玩到分段
主線順手做大埔同沙田,一舉三得
島主點擺爛都唔驚,紅公司一線做晒新界東
善用273D不如善用N73,反正通宵都佢玩晒
補多個日間就全日24小時都係佢,走線都唔駛再劃
3ASV174 發表於 2026-6-15 17:56 | 顯示全部樓層
JH_LE4612 發表於 2026-6-15 09:19
B2冇啲非過境流水咪可以,啟德屯門同理,大烏龜嘅過境非過境比例分分鐘一比一,用單門旅遊巴肯定過鐘。 ...

B2 拆 B2P 已經表示佢唔志在流水

事實上 B 線都唔應該兼做流水,專心做過境客就好
如要討論,請先自貼差餉單一次
Jamesho81 發表於 2026-6-15 18:14 來自手機 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-15 17:56
B2 拆 B2P 已經表示佢唔志在流水

事實上 B 線都唔應該兼做流水,專心做過境客就好

但係新皇崗烏溪沙線又係咁劃線
仲要做埋古洞北
MANN1579 發表於 2026-6-15 18:28 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

綜合版內各路權威到這一刻訊息嘅交集
「皆大歡喜」或更細緻嘅「三份禮物」論
似是最正路結果,差異只在「花落誰家」
如果爆冷,訊息量同背後嘅「微言大義」
對後續嘅影響,非常值得「玩味」!


 樓主| FBI2 發表於 2026-6-15 18:59 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 FBI2 於 2026-6-15 19:07 編輯
MANN1579 發表於 2026-6-15 18:28
綜合版內各路權威到這一刻訊息嘅交集
「皆大歡喜」或更細緻嘅「三份禮物」論
似是最正路結果,差異只在「花 ...


會費中大獎都是一個好事呀,區佬覺得係新野,當然後續就不好說。

不過,到時搵會費阿媽整條貴價跑狗係隔離都清到客既,仲要有豪華3+2座。

俾個機會交下會費。
成世人只懂玩巴士
西記West 發表於 2026-6-15 19:01 來自手機 | 顯示全部樓層
MANN1579 發表於 2026-6-15 18:28
綜合版內各路權威到這一刻訊息嘅交集
「皆大歡喜」或更細緻嘅「三份禮物」論
似是最正路結果,差異只在「花 ...

九巴一條荔翠搭條N73全日已經夠哂飽
hadboy5 發表於 2026-6-15 19:12 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-15 18:59
會費中大獎都是一個好事呀,區佬覺得係新野,當然後續就不好說。

不過,到時搵會費阿媽整條貴價跑狗係隔 ...

跑狗無乘車優惠㗎,不過唔緊要,大家有份承受,睇表演,反正新東區佬夠曬惡,整多條後備線都係能力範圍內
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 11:03

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表