找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
hadboy5 發表於 2026-6-21 17:26 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
lsc04d11 發表於 2026-6-21 17:11
直至現時(21號下午5時)
睇嚟爆鑊唔係嶼巴問題 而係的士引致深圳灣大橋全封問題...... ...

我講果時係尋日,今天三點幾有交通意外,點同呢

                                    Advertisement

Jamesho81 發表於 2026-6-21 17:27 來自手機 | 顯示全部樓層
RH7539 發表於 2026-6-21 16:48
咁你又唔錯,而家唔係一人一票選特首

大家咁諗,唔代表巴士公司咁做,亦唔代表政府會順從民意

同埋新界東都仲有好多窿位俾紅公司入
紅公司都可以大條道理俾N73做埋日間
椰汁做唔掂都仲有人包底有乜所謂
葵青就更加係跑狗先係業專利做副業
搞唔掂咪荃灣跑狗接埋嚟做,反正都轉到荃灣線
RH7539 發表於 2026-6-21 17:34 | 顯示全部樓層
Jamesho81 發表於 2026-6-21 17:27
同埋新界東都仲有好多窿位俾紅公司入
紅公司都可以大條道理俾N73做埋日間
椰汁做唔掂都仲有人包底有乜所 ...

雖然如此,但N73 玩全日有難度,不過可以提早服務時間 (例如2100-2200 係最多人)

/
ENS529 發表於 2026-6-21 17:34 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RH7539 發表於 2026-6-21 17:10
幾班車唔夠九叔食 wor

仲有新界人口多

只要有客有營利,火速全日都得啦

不過啟德加行昂船洲橋呢啲,
點睇都係黃色公司做居多,
但有古洞粉北呢啲逆轉例子,
真係話唔埋有爆冷結果啫
ENS529 發表於 2026-6-21 17:37 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ENS529 於 2026-6-21 17:41 編輯
RH7539 發表於 2026-6-21 17:20
善水同九叔做關口同大型活動均非常有經驗,亦都肯接收意見去改善。

佢哋唔係唔會爆獲,而係佢哋會改善, ...


咁睇嚟烏溪沙泊位大戰,過多個幾月就可以每日上映
Jamesho81 發表於 2026-6-21 18:43 來自手機 | 顯示全部樓層
RH7539 發表於 2026-6-21 17:34
雖然如此,但N73 玩全日有難度,不過可以提早服務時間 (例如2100-2200 係最多人)

/

睇吓啲區佬有冇牙力
同埋叫紅公司做佢唔會托手踭
仲好可以分一杯羮
hadboy5 發表於 2026-6-21 19:08 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Jamesho81 發表於 2026-6-21 18:43
睇吓啲區佬有冇牙力
同埋叫紅公司做佢唔會托手踭
仲好可以分一杯羮

出到問卷拎意見,唔會無下文掛,對新界東區佬有信心,同意樓上師兄講法,晚上7點後開就完美
hadboy5 發表於 2026-6-21 19:09 | 顯示全部樓層
ENS529 發表於 2026-6-21 17:34
只要有客有營利,火速全日都得啦

不過啟德加行昂船洲橋呢啲,

呢排都好多逆轉結果,令大家跌曬眼鏡
RH7539 發表於 2026-6-21 20:02 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-21 19:09
呢排都好多逆轉結果,令大家跌曬眼鏡

賽果據聞已經出咗

但要合適時間公怖
除左葵芳可以做九叔俱樂部,其他下星期會知

hadboy5 發表於 2026-6-21 20:15 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 hadboy5 於 2026-6-21 20:58 編輯
RH7539 發表於 2026-6-21 20:02
賽果據聞已經出咗

但要合適時間公怖

最緊要九巴做葵翠姐,其他話知佢萬一葵翠俾會費做,仲大獲
既然你都知結果,不如此刻代運吉宣佈
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 11:03

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表