找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

立法會鐵路事宜小組委員會來年討論項目

  [複製鏈接]
jasonw 發表於 2026-6-3 23:03 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
ADVERTISEMENT
本帖最後由 jasonw 於 2026-6-3 23:05 編輯

其中一項比較令人關注嘅,就係10月份將會討論關於喺香港科技大學增設鐵路站

https://www.legco.gov.hk/yr2026/chinese/panels/tp/tp_rsc/papers/tp_rsc20260518cb3-458-1-c.pdf
IMG_6873.jpeg

                                    Advertisement

eternalflame 發表於 2026-6-4 00:52 | 顯示全部樓層
垃會多年來係有好多天馬行空建議,例如之前爭議嘅雙層列車,不需要覺得奇怪
JR5204@26M 發表於 2026-6-4 07:00 | 顯示全部樓層
班議員係咪玩開Sim City定Cities Skylines
西九小確幸 發表於 2026-6-4 08:46 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

大佬唔好chi sin啦,就咁話起個站……駁咩線呀?
OK, 整個灣仔海濱站俾你玩又點話
從西九龍出發,看香港交通優劣
Ohm 發表於 2026-6-4 09:29 | 顯示全部樓層
西九小確幸 發表於 2026-6-4 08:46
大佬唔好chi sin啦,就咁話起個站……駁咩線呀?
OK, 整個灣仔海濱站俾你玩又點話 ...

由將軍澳線駁過去其實唔係好遠
早已撞哂牆嘅港島線,都可以討論小西灣延線,西沙業主可以幻想屯馬線延長去十四鄉,咁點解科大站就唔討論得?
況且如果科大有地鐵站,咁就可以做埋出入西貢嘅轉乘樞紐,減低未來清水灣道嘅交通壓力


eternalflame 發表於 2026-6-4 15:48 | 顯示全部樓層
Ohm 發表於 2026-6-4 09:29
由將軍澳線駁過去其實唔係好遠
早已撞哂牆嘅港島線,都可以討論小西灣延線,西沙業主可以幻想屯馬線延長去 ...

小西灣延線係RDS-2U/RDS-2014有探討過
而科大本身想用東九龍線拉過去而非將線

班議員lip service真係好容易架
廢嗡完就可以話俾人聽佢地爭取過

評分

參與人數 1HugeC +5 收起 理由
西九小確幸 + 5 給你一個like---垃圾會9up日常

查看全部評分

starsessions 發表於 2026-6-4 17:50 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

eternalflame 發表於 2026-6-4 15:48
小西灣延線係RDS-2U/RDS-2014有探討過
而科大本身想用東九龍線拉過去而非將線

本身香港議員都係咨詢性質,好難用外國嗰啲「會成為內閣成員、行政機關首長嘅議員」來對比。
除非係局長副局常秘啦
黒宮姉妹 山中姉妹 椿美衣奈 學生妹私影
eternalflame 發表於 2026-6-4 20:08 | 顯示全部樓層
starsessions 發表於 2026-6-4 17:50
本身香港議員都係咨詢性質,好難用外國嗰啲「會成為內閣成員、行政機關首長嘅議員」來對比。
除非係局長 ...

唔關佢有無得執政事
而係做得議員expect佢會做下功課
唔係狗屎垃圾都問

評分

參與人數 1HugeC +1 收起 理由
西九小確幸 + 1 英雄所見略同--主要係班友hea住都有人工收 ...

查看全部評分

starsessions 發表於 2026-6-4 23:34 | 顯示全部樓層
eternalflame 發表於 2026-6-4 20:08
唔關佢有無得執政事
而係做得議員expect佢會做下功課
唔係狗屎垃圾都問

做功課太認真又怕踩到紅線 搞到好似田生同張生同歡姐咁生涯中止
倒不如問啲行嘢,最多比人笑, 唔會踩中紅線

黒宮姉妹 山中姉妹 椿美衣奈 學生妹私影
Quanta 發表於 2026-6-5 17:56 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Ohm 發表於 2026-6-4 09:29
由將軍澳線駁過去其實唔係好遠
早已撞哂牆嘅港島線,都可以討論小西灣延線,西沙業主可以幻想屯馬線延長去 ...

問題係需求唔成比例呀嘛
科大人口係少過晒中港城理幾間大學

您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-8 22:07

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表