找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026/27 黃大仙區RPP結果

 火... [複製鏈接]
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:07 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
m_rd08 發表於 2026-6-26 14:54
觀塘區好似要求另開特車而唔係拉線上西貢區安達臣

11X延長戈度唔知點處理?

                                    Advertisement

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08 | 顯示全部樓層
10598C 發表於 2026-6-26 14:59
3B 11 過得,即係下年會見到 5 11 合併做一條慈雲山 - 尖沙咀嘅循環線
然後下路車正式成為上路車替代,咁 2 ...

5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩

21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。

203E與3M合併即碌完富山再去彩雲,行兩個山頭時間太長,彩雲去旺角成條平車密車27,油麻地有95,佐敦成條26.

ENS529 發表於 2026-6-26 15:11 來自手機 | 顯示全部樓層
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:07
11X延長戈度唔知點處理?

290A得嗰兩班特車拉一格上安愉道就唔得,
而11X成條線拉上兩格行成個安達臣又可以...
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:14 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

ENS529 發表於 2026-6-26 15:11
290A得嗰兩班特車拉一格上安愉道就唔得,
而11X成條線拉上兩格行成個安達臣又可以... ...

290A特車得戈1班
ENS529 發表於 2026-6-26 15:16 來自手機 | 顯示全部樓層
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:14
290A特車得戈1班

實際係有多架隱藏班次開6:30
FBI2 發表於 2026-6-26 15:16 來自手機 | 顯示全部樓層
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:08
5/11合併機會相信不大,佐油富山唔係有203E咩 ,仲有大循環咪玩

21同26在紅磡土瓜灣唔同路,唔同3B/5C。 ...

點解唔得?

將5拉上慈中,延長至九龍站,佐敦道交俾14雙分,咁就可以將11上路。
成世人只懂玩巴士
WN4156 發表於 2026-6-26 15:19 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 15:05
特工一早講過呢個重組方案有決心硬做。

起碼繁時93K要開12-15,依家93K同95M最繁忙一小時分別有76同65 %,超過最繁忙一小時60%減班線,一班不加十分唔合理
屯元天收檔,荃葵青沙田萬歲,936全日
laikingsouth 發表於 2026-6-26 15:23 | 顯示全部樓層
m_rd08 發表於 2026-6-26 14:54
觀塘區好似要求另開特車而唔係拉線上西貢區安達臣

倒不如開「33C」,用觀塘區計價會唔會實際啲?
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:29 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-26 15:16
點解唔得?

將5拉上慈中,延長至九龍站,佐敦道交俾14雙分,咁就可以將11上路。 ...

咁行即係296D的模式,里數長咗可能要加價兼且尖沙咀客有機會被倒走晒,14線不入富山/慈雲山。

JX9097 發表於 2026-6-26 15:32 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 JX9097 於 2026-6-26 18:01 編輯
Phoenix 發表於 2026-6-26 14:55
即係93K落實縮到翠林?西貢區議會都通過咗?

依家「完善選舉」下
所有架構都係得個殼,走走程序而已

P.S. 啲人睇啲又唔睇啲
        睇下#24先啦🤡

評分

參與人數 1aPower +4 HugeC +10 收起 理由
poondriver + 4 + 10 但290A拖上山又過唔到 嘻嘻

查看全部評分

如要討論,請先人身攻擊一次😇
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 08:10

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表