仲有客肯排隊既線有102,106,108,117,118
一條東鐵過海,令紅隧口巴士客量幾乎清0。 |
|
|
成世人只懂玩巴士
|
|
|
|
|
本帖最後由 tommy14D 於 2026-6-26 17:07 編輯
巴士走線太落後
102 106去老銅快
108上山
118柴小特快
其他太慢 |
|
|
|
|
|
|
|
紅隧線唔經青衣 可以cut cut cut 了
PS 東鐵未過海前101/111/112/116 紅隧口都係比較少人排,110 得朝早幾班多,104就算把預左 - >80% 客 |
|
|
|
|
|
|
|
銅鑼灣以東搭巴士快過坐鐵
好彩當時沙中線無起銅鑼灣北站,如果唔係102、106都出事 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 andreweb 於 2026-6-26 17:43 編輯
仲有103,109,113,117少人等,115,182無法想像。
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 JB5571@3B/103 於 2026-6-26 19:07 編輯
103得半山獨市有幾多需求,而且西港島綫有西營盤站及香港大學。
109/113/115/182南行站位太前明顯不是好for紅轉客,109/113只係靠皇后大道東獨市。101/111明顯主靠近時代廣場及灣仔內街客,金鐘至堅尼地城的應該多數去佐MTR。
|
|
|
|
|
|
|
|
聯營線問題,只係拆帳問題兩巴已有排傾加上現時兩巴關係,不好諗住啲線可轉獨營,九巴有月票在身利益及想搶城巴港島非過海線流水客,屎水在部分線九龍區利益當然想搶九巴部分九龍區內線客源。
|
|
|
|
|
|
|
|
Toz 發表於 2026-6-26 11:30
搞返掂轉乘優惠先把啦
以前鐵轉巴就算俾兩程錢,紅隧口都人山人海。
車費明顯唔會係多數客嘅考慮 |
|
|
也許一片港 會再得芳香 風吹過 堅守這個方向
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|