找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
YP5520 發表於 2026-6-18 00:24 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
hadboy5 發表於 2026-6-18 00:21
全部會費公司定全部城巴,爆冷呢個字眼好特別下

全部就冇可能囉,你冇睇到人人有份咩?

                                    Advertisement

3ASV174 發表於 2026-6-18 02:18 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-18 00:21
全部會費公司定全部城巴,爆冷呢個字眼好特別下

屎水拎葵翠都可以係大家心目中嘅爆冷㗎

點解要覺得經大欖就一定要俾麻雀婆
屎水垃圾減一蚊轉乘網絡都中到十四鄉,大欖轉乘可能有人覺得唔重要都唔定
如要討論,請先自貼差餉單一次
Man@MFHK 發表於 2026-6-18 03:06 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-18 00:21
全部會費公司定全部城巴,爆冷呢個字眼好特別下

全部九巴咪爆冷囉
Volvo B8L
西記West 發表於 2026-6-18 03:21 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-17 23:41
島主三十年來交左幾多會費北爺,大家又知唔知?

估會費中啟德
麻雀婆烏溪沙
阿嬸屯門+葵翠
Jamesho81 發表於 2026-6-18 07:18 來自手機 | 顯示全部樓層
西記West 發表於 2026-6-18 03:21
估會費中啟德
麻雀婆烏溪沙
阿嬸屯門+葵翠

我反而覺得紅中啟德
會費中烏龜,葵翠
夠晒爆冷
hadboy5 發表於 2026-6-18 08:07 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 hadboy5 於 2026-6-18 08:55 編輯
Jamesho81 發表於 2026-6-18 07:18
我反而覺得紅中啟德
會費中烏龜,葵翠
夠晒爆冷

係就好,睇下點樣無咁大個頭戴咁大頂帽
hadboy5 發表於 2026-6-18 08:20 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

Jamesho81 發表於 2026-6-18 07:18
我反而覺得紅中啟德
會費中烏龜,葵翠
夠晒爆冷

咁爆冷都可以城記完全唔中,話都到明爆冷,什麼都有可能發生,原本一人一份獎品到兩間獨覽
Btw,如果城記完全唔中就精彩,唔知有沒有意補返皇巴係上水鄉村的客,始終青公的人唔少係搭皇巴返大陸
qualcomm 發表於 2026-6-18 08:57 | 顯示全部樓層
LN9267 發表於 2026-6-17 12:51
正常的,始終口岸又未公佈哪一天開,TD不能公佈。

始終覺得B2迫到上次深圳灣口岸大亂應該會判死刑

評分

參與人數 1aPower +4 收起 理由
hadboy5 + 4 英雄所見略同

查看全部評分

qualcomm 發表於 2026-6-18 09:16 | 顯示全部樓層
就咁睇堆Volvo B8L用嚟補B2缺口,因為深圳地鐵13號線月尾開通到光明區

平日已經用梅窩矮車做B4亞博,次次都迫大陸人等兩三個鐘

唔通又係啟德等兩三個鐘?
andy92 發表於 2026-6-18 09:22 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

qualcomm 發表於 2026-6-18 09:16
就咁睇堆Volvo B8L用嚟補B2缺口,因為深圳地鐵13號線月尾開通到光明區

平日已經用梅窩矮車做B4亞博,次次 ...

拉 SP12 入埋皇崗咪唔駛等兩三個鐘
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 11:04

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表