屎水拎葵翠都可以係大家心目中嘅爆冷㗎
點解要覺得經大欖就一定要俾麻雀婆
屎水垃圾減一蚊轉乘網絡都中到十四鄉,大欖轉乘可能有人覺得唔重要都唔定
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
全部九巴咪爆冷囉
|
|
|
Volvo B8L
|
|
|
|
|
西記West 發表於 2026-6-18 03:21
估會費中啟德
麻雀婆烏溪沙
阿嬸屯門+葵翠
我反而覺得紅中啟德
會費中烏龜,葵翠
夠晒爆冷 |
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 hadboy5 於 2026-6-18 08:55 編輯
Jamesho81 發表於 2026-6-18 07:18
我反而覺得紅中啟德
會費中烏龜,葵翠
夠晒爆冷
係就好,睇下點樣無咁大個頭戴咁大頂帽 |
|
|
|
|
|
|
|
咁爆冷都可以城記完全唔中,話都到明爆冷,什麼都有可能發生,原本一人一份獎品到兩間獨覽
Btw,如果城記完全唔中就精彩,唔知有沒有意補返皇巴係上水鄉村的客,始終青公的人唔少係搭皇巴返大陸
|
|
|
|
|
|
|
|
就咁睇堆Volvo B8L用嚟補B2缺口,因為深圳地鐵13號線月尾開通到光明區
平日已經用梅窩矮車做B4亞博,次次都迫大陸人等兩三個鐘
唔通又係啟德等兩三個鐘? |
|
|
|
|
|
|
|
拉 SP12 入埋皇崗咪唔駛等兩三個鐘 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|