找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
WWK 發表於 2026-6-18 10:15 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT

葵翠 紅(大欖轉乘)
烏龜 紅(新東 黃都有條B8, 各人一人一條各有各做)
屯門+啟德 黃
SP12 變紅 或 取消

                                    Advertisement

ENS529 發表於 2026-6-18 10:21 來自手機 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-18 02:18
屎水拎葵翠都可以係大家心目中嘅爆冷㗎

點解要覺得經大欖就一定要俾麻雀婆

九巴喺葵翠站頭有擺員工休息室,
如果唔中,就可能要跟67A一齊搬走

不過連葵青啲轉乘都全斷,冷門到咁,得唔得㗎
kingprowm 發表於 2026-6-18 10:22 | 顯示全部樓層
咁我估九巴都要力爭做葵翠線既,除了大欖隧道轉車站外,仲有九巴都應該會驚 279X 客源落入其他巴士公司,如果葵翠線自己做返,只係左手交右手
cruisesnet 發表於 2026-6-18 11:49 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

qualcomm 發表於 2026-6-18 08:57
始終覺得B2迫到上次深圳灣口岸大亂應該會判死刑

B2之亂又點? 佢揹住成個大嶼山社會責任你無可能唔比佢
PE3529 發表於 2026-6-18 12:13 | 顯示全部樓層
cruisesnet 發表於 2026-6-18 11:49
B2之亂又點? 佢揹住成個大嶼山社會責任你無可能唔比佢


同埋當日只係B2亂咩,全世界都亂啦!係某些自以為係嘅人,收到少少風就跑出嚟好似猜燈謎咁,喺度帶風向姐。



YP5520 發表於 2026-6-18 12:18 | 顯示全部樓層
PE3529 發表於 2026-6-18 12:13
同埋當日只係B2亂咩,全世界都亂啦!係某些自以為係嘅人,收到少少風就跑出嚟好似猜燈謎咁,喺度帶風向 ...

亂都要分程度,人哋開埋加班車都亂咁係非戰之罪,但B2系擺明係躺平爆鑊乜都唔理攪到亂上加亂,咁樣hea做擺明落阿爺面啦
limited 發表於 2026-6-18 13:52 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

hadboy5 發表於 2026-6-18 08:20
咁爆冷都可以城記完全唔中,話都到明爆冷,什麼都有可能發生,原本一人一份獎品到兩間獨覽
Btw,如果城記 ...

三份獎品人人有份, 計埋過海同元天線

三種顏色比例係 2:2:2 定係 3:2:1 呢?
LN9267 發表於 2026-6-18 14:12 | 顯示全部樓層
SSBT 發表於 2026-6-17 22:44
新皇崗口岸目前仲係屬於深圳,

可能係法律問題

其實與深圳灣一樣,人大開會授權把新皇崗口岸港方口岸區歸給香港管轄,然後本地立法處理口岸事宜,要等也正常。
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
地鐵屯門線MTR 發表於 2026-6-18 17:03 | 顯示全部樓層
會唔會再爆冷D,新東人人有份
咁鍾意龜就俾會費
但又驚佢做唔掂,將日間版N73斬開兩忽
上水粉嶺就俾麻雀
沙田大圍就俾阿嬸
又完全同龜線冇重疊
MANN1579 發表於 2026-6-18 21:11 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 MANN1579 於 2026-6-18 21:19 編輯

雖然都係靠估, 但估都要有個合理框架
假定按原計劃只有四條招標線 (新線或分拆是以後嘅事)

1. 會費主將個 tone 係幾堅定同一致 (雖然有C味,信譽無從肯定)
    但根據論述
    大獎:大烏龜  二獎-葵翠  三獎: 綠悠悠加龜仔  
    a. 有身分證就有獎 (各路人馬認為大烏龜先係大獎)
    b. 結果已經落實 (會費做唔做得掂係另一回事)
    c. 會費會在新界同大家見面 (當然 油油 都係新界一部分)  

2. 大埔 同 沙田 嘅地區交通組織在差不多同一時間傳出會費中大獎
    空穴來風,至低限度證實傳聞係有根據 (有心人「烽火戲諸侯」就無辦法!)

開全熱門:       大獎: 黃     二獎: 紅 三獎: 綠白
爆 10 倍半冷: 大獎: 綠白  二獎: 紅 三獎: 黃
爆 50 倍冷門: 大獎: 綠白  二獎: 黃 三獎: 紅
爆 99 倍大冷: 話明大冷,無人估到!

您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 09:48

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表