找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
西記West 發表於 2026-6-18 22:09 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
MANN1579 發表於 2026-6-18 21:11
雖然都係靠估, 但估都要有個合理框架
假定按原計劃只有四條招標線 (新線或分拆是以後嘅事)


大冷不防加多個N73全日

                                    Advertisement

mak5052 發表於 2026-6-18 22:29 | 顯示全部樓層
MANN1579 發表於 2026-6-18 21:11
雖然都係靠估, 但估都要有個合理框架
假定按原計劃只有四條招標線 (新線或分拆是以後嘅事)

定將個三獎拆開? (三獎: 綠悠悠, 四獎: 龜仔)

自己傾向這樣頒發 (不相信    有承受到頭二獎之能力)







kay 發表於 2026-6-18 22:59 | 顯示全部樓層
試過將會費公司中邊條線呢條題搵兩個唔同AI MODEL評估
兩個都推向中青山灣線

不過兩者都假設會費公司市區做既範圍細
難以同另外兩間鬥
先比青山灣呢個OPTION

如果呢個思路唔岩
就結果不成立

但如果運吉無特別取向
似乎又係一個優解
非誠無品老屈皆勿擾
RH7539 發表於 2026-6-18 23:29 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

mak5052 發表於 2026-6-18 22:29
定將個三獎拆開? (三獎: 綠悠悠, 四獎: 龜仔)

自己傾向這樣頒發 (不相信    有承受到頭二獎之能力)

三獎 捆綁式 (屯門再加啟德)
兼顧Sp12 的經營權
LN9267 發表於 2026-6-18 23:47 | 顯示全部樓層
kay 發表於 2026-6-18 22:59
試過將會費公司中邊條線呢條題搵兩個唔同AI MODEL評估
兩個都推向中青山灣線

剛才我也跟師兄找AI評估一次,我看完AI分析,AI預計NLB中青山灣是因為營運B2系列經驗豐富,其實即是代表做生不如做熟,不要走出去。

AI分析葵翠和烏溪沙盈利高,NLB中青山灣就與兩巴激烈競爭,那麽如果NLB想搶烏溪沙其實是符合巴士公司思路,利潤高才搶嘛,始終盈利才是巴士公司目標。




愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
3ASV174 發表於 2026-6-19 00:36 | 顯示全部樓層
西記West 發表於 2026-6-18 22:09
大冷不防加多個N73全日

點解成日 FF N73 全日

就算真係開,有 N 車經營權都唔等於日間服務要直派俾同一營運商
如要討論,請先自貼差餉單一次
3ASV174 發表於 2026-6-19 00:45 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-19 00:49 編輯
ENS529 發表於 2026-6-18 10:21
九巴喺葵翠站頭有擺員工休息室,
如果唔中,就可能要跟67A一齊搬走

葵翠仲有 59A


我會咁睇
三間巴士公司其實最任人魚肉係紅巴,至少睇得出分餅機構係擺明好似九十年代咁刻意扶植黃巴坐大
如果啟德仲要考慮埋現有路線經營權,咁我會估綠巴新東、黃巴葵青、紅巴屯門啟德

葵青斷轉乘關人隱事
你地要轉車優惠咪自己諗辦法去轉 276B 特車,留意返紅巴依家車站宣傳有唔少組合一樣係教你轉一次車入元朗先再轉 B1

始終皇崗唔係全新嘢
紅綠本身都係持份者,紅巴直接無咗穿梭巴肥肉,綠巴跑狗都無咗直入關口獨市優勢(其實紅巴都有份)
得黃巴係完全天降口岸淨袋,都好難完全唔補償俾綠巴

評分

參與人數 1aPower +4 HugeC +10 收起 理由
cruisesnet + 4 + 10 精闢見解

查看全部評分

如要討論,請先自貼差餉單一次
西記West 發表於 2026-6-19 03:09 來自手機 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-19 00:36
點解成日 FF N73 全日

就算真係開,有 N 車經營權都唔等於日間服務要直派俾同一營運商

北區人我當然想N73全日 日間只做北區就得
絕對唔接受小巴做
西記West 發表於 2026-6-19 03:24 來自手機 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-19 00:45
葵翠仲有 59A



紅巴中屯門啟德再延長一至日全日服務唔會蝕得去邊
綠巴食龜就新東自己睇路
黃巴做葵翠就算比較慘
976A變多餘 快又唔夠快 遲早載空

JcLapras 發表於 2026-6-19 03:45 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

RH7539 發表於 2026-6-18 23:29
三獎 捆綁式 (屯門再加啟德)
兼顧Sp12 的經營權

三獎獎品屯門+啟德嘅組合,最後係由邊一個領獎,答案都已經接近呼之欲出
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 09:48

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表