MANN1579 發表於 2026-6-18 21:11
雖然都係靠估, 但估都要有個合理框架
假定按原計劃只有四條招標線 (新線或分拆是以後嘅事)
大冷不防加多個N73全日 |
|
|
|
|
|
|
|
定將個三獎拆開? (三獎: 綠悠悠, 四獎: 龜仔)
自己傾向這樣頒發 (不相信 有承受到頭二獎之能力)
大 獎
二 獎
三 獎
四 獎
|
|
|
|
|
|
|
|
試過將會費公司中邊條線呢條題搵兩個唔同AI MODEL評估
兩個都推向中青山灣線
不過兩者都假設會費公司市區做既範圍細
難以同另外兩間鬥
先比青山灣呢個OPTION
如果呢個思路唔岩
就結果不成立
但如果運吉無特別取向
似乎又係一個優解 |
|
|
非誠無品老屈皆勿擾
|
|
|
|
|
三獎 捆綁式 (屯門再加啟德)
兼顧Sp12 的經營權
|
|
|
|
|
|
|
|
剛才我也跟師兄找AI評估一次,我看完AI分析,AI預計NLB中青山灣是因為營運B2系列經驗豐富,其實即是代表做生不如做熟,不要走出去。
AI分析葵翠和烏溪沙盈利高,NLB中青山灣就與兩巴激烈競爭,那麽如果NLB想搶烏溪沙其實是符合巴士公司思路,利潤高才搶嘛,始終盈利才是巴士公司目標。
|
|
|
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)
|
|
|
|
|
點解成日 FF N73 全日
就算真係開,有 N 車經營權都唔等於日間服務要直派俾同一營運商
|
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
本帖最後由 3ASV174 於 2026-6-19 00:49 編輯
葵翠仲有 59A
我會咁睇
三間巴士公司其實最任人魚肉係紅巴,至少睇得出分餅機構係擺明好似九十年代咁刻意扶植黃巴坐大
如果啟德仲要考慮埋現有路線經營權,咁我會估綠巴新東、黃巴葵青、紅巴屯門啟德
葵青斷轉乘關人隱事
你地要轉車優惠咪自己諗辦法去轉 276B 特車,留意返紅巴依家車站宣傳有唔少組合一樣係教你轉一次車入元朗先再轉 B1
始終皇崗唔係全新嘢
紅綠本身都係持份者,紅巴直接無咗穿梭巴肥肉,綠巴跑狗都無咗直入關口獨市優勢(其實紅巴都有份)
得黃巴係完全天降口岸淨袋,都好難完全唔補償俾綠巴
|
評分
-
查看全部評分
|
|
如要討論,請先自貼差餉單一次
|
|
|
|
|
3ASV174 發表於 2026-6-19 00:36
點解成日 FF N73 全日
就算真係開,有 N 車經營權都唔等於日間服務要直派俾同一營運商
北區人我當然想N73全日 日間只做北區就得
絕對唔接受小巴做 |
|
|
|
|
|
|
|
3ASV174 發表於 2026-6-19 00:45
葵翠仲有 59A
紅巴中屯門啟德再延長一至日全日服務唔會蝕得去邊
綠巴食龜就新東自己睇路
黃巴做葵翠就算比較慘
976A變多餘 快又唔夠快 遲早載空
|
|
|
|
|
|
|
|
RH7539 發表於 2026-6-18 23:29
三獎 捆綁式 (屯門再加啟德)
兼顧Sp12 的經營權
三獎獎品屯門+啟德嘅組合,最後係由邊一個領獎,答案都已經接近呼之欲出 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|