找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[小道消息] 太公分豬肉番外篇

 火... [複製鏈接]
LN9267 發表於 2026-6-21 15:02 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
FBI2 發表於 2026-6-21 14:56
真係閘住你,到時青衣城冇短棍去皇崗就真係多乜鬼謝你。

葵翠給九巴是最好選擇,本身轉乘優惠是幫到不少人,假如受歡迎,可能區議會也會爭取分拆,對居民有利。
愛車:九巴ATE189(LN9267)、新巴5787(VX1817)

                                    Advertisement

hadboy5 發表於 2026-6-21 15:52 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-21 14:56
真係閘住你,到時青衣城冇短棍去皇崗就真係多乜鬼謝你。

特工兄,只要你祝福會費公司中葵青,結果就唔會發生
ENS529 發表於 2026-6-21 16:46 來自手機 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-21 14:56
真係閘住你,到時青衣城冇短棍去皇崗就真係多乜鬼謝你。

咁其它公司做都一樣可以有青衣短棍嘅,
只係無咗轉乘優惠,吸引力應該大打折扣啫

但既然唔少所謂地區交通專頁長期唾棄某公司服務,
今次係好機會去引入「新營辦商」,帶嚟「競爭」呀
RH7539 發表於 2026-6-21 16:48 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

ENS529 發表於 2026-6-21 14:42
即係厹其實都疊埋心水,其餘兩間就自己爭餐飽?

但作為花生友嘅我,梗係想睇葵青可以「喜迎新營辦商」啦 ...

咁你又唔錯,而家唔係一人一票選特首

大家咁諗,唔代表巴士公司咁做,亦唔代表政府會順從民意
過去,海庭點樣硬推安全帶,大家有眼睇。

講返九公盤棋點捉先,揀烏溪沙就可以食住新界東呢隻世紀金蛋。
本身276B大可以提供轉乘,保住個市場佔有率。
無左葵芳,對九公來說,只係小問題。
因為另外兩間做,到大欖隧道之口,大部分都係九公落袋。
相反,新界東同古洞呢隻金蛋吸引力更大。

至於善水就梗係想繼續壟斷新界東關口服務
同埋打造香港島去關口既一哥

至於,椰汁公司擺明就唔想要屯門,佢見到新界東呢舊肥豬肉,梗係想插旗
至於點解椰汁公司可以咁大口氣,唔多唔少,因為専利巴士除咗搶走港鐵客源,唔多唔少,搶走左直通巴生意,
無良集團梗係大大聲攞獎品,加埋東涌延線通車,梗係聲大夾惡。

暗謀論,會唔會係會費公司要求困绑屯門同啟德,就可以屈間大公司食三獎。

ENS529 發表於 2026-6-21 17:04 來自手機 | 顯示全部樓層
RH7539 發表於 2026-6-21 16:48
咁你又唔錯,而家唔係一人一票選特首

大家咁諗,唔代表巴士公司咁做,亦唔代表政府會順從民意

咁其實啟德條線同樣都行欖隧,
加上有九龍城轉車站亦做到接駁網絡,
厹轉軚做直出九龍市區生意都唔出奇啦
RH7539 發表於 2026-6-21 17:04 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-21 15:52
特工兄,只要你祝福會費公司中葵青,結果就唔會發生

海庭放左榜之後,唔需要負責任

就算椰汁公司服務做得幾差(呢個大家預咗),椰汁公司都只會,多謝你哋嘅意見。
過去,椰汁公司去開區會比人罵,都唔會理服務做成點。
椰汁公司心諗,我做得更差都好,呢隻金蛋反正都係我手上。

RH7539 發表於 2026-6-21 17:10 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

ENS529 發表於 2026-6-21 17:04
咁其實啟德條線同樣都行欖隧,
加上有九龍城轉車站亦做到接駁網絡,
厹轉軚做直出九龍市區生意都唔出奇啦 ...

幾班車唔夠九叔食 wor

仲有新界人口多
hadboy5 發表於 2026-6-21 17:11 | 顯示全部樓層
ENS529 發表於 2026-6-21 16:46
咁其它公司做都一樣可以有青衣短棍嘅,
只係無咗轉乘優惠,吸引力應該大打折扣啫

城記應該會有短棍,嶼巴你就唔駛諗lu,現實D好D
lsc04d11 發表於 2026-6-21 17:11 來自手機 | 顯示全部樓層
hadboy5 發表於 2026-6-20 22:07
過埋聽晚咪知囉…不過似乎個個怕左深圳灣,去曬福田和羅湖,既然果位仁兄拍心口保證會費公司食曬大豬肉, ...

直至現時(21號下午5時)
睇嚟爆鑊唔係嶼巴問題 而係的士引致深圳灣大橋全封問題......
RH7539 發表於 2026-6-21 17:20 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

hadboy5 發表於 2026-6-21 17:11
城記應該會有短棍,嶼巴你就唔駛諗lu,現實D好D

善水同九叔做關口同大型活動均非常有經驗,亦都肯接收意見去改善。

佢哋唔係唔會爆獲,而係佢哋會改善,仲有新田公路同蓮塘車海戰術,一定比會費公司係天水圍站做得更好。
不過,海庭有意比大奬會費公司,大家都要接受現實
😂😂😂😂
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 09:48

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表